728 x 90

شکاف و زخمی که سر باز کرده

خامنه‌ای ولی فقیه ارتجاع
خامنه‌ای ولی فقیه ارتجاع
خامنه‌ای دیروز از آرامش و امنیت و آزادی که گویا بر نمایش انتخاباتی رژیم حاکم است، ابراز خوشحالی می‌کرد، اگر ‌چه خودش در همان سخنرانی ناچار شد، جواب رئیس‌جمهور رژیم را بدهد که گفته بود در این رژیم تماماً اعدام و زندان و دهان بستن و لب دوختن بوده است.

خامنه‌ای 27اردیبهشت96: «فضای آزادی، فضای تأثیرگذار بودن رأی مردم و محیط امن و آرام کنونی، مرهون نظام جمهوری اسلامی است، اگر ‌چه برخی از این فضای آزادی استفاده ولی آن را نفی و ناسپاسی می‌کنند، این سخنان شایسته ملت ایران نبود

به همه آحاد مردم توصیه می‌کنم کاملاً هوشیار باشند شنبه پس از انتخابات روز مهربانی و بردباری است».

از آن طرف آخوند روحانی در یک تهاجم دیگر به قوه قضاییه که در واقع ماشین کشتار و اعدام ولی‌فقیه است و به سپاه پاسداران که بازوی اصلی سرکوب و غارت خامنه‌ای است حمله کرد، نه از بابت نقش آنها در اعدام و سرکوب و غارت، بلکه از این‌که هر دوی اینها الآن به‌عنوان اهرم خامنه‌ای در جنگ انتخابات به کار گرفته شدند.

آخوند شیاد روحانی 27اردیبهشت96: «قوه قضاییه باید در چارچوب قانون اساسی عمل کند. تقاضایم از سپاه و بسیج این است که به کار خود که تأمین امنیت است بپردازند... . چاقوکش‌هایی گذاشتید عکس‌ها را پاره کنند، چرا نرخشان را بالا می‌برید؟ یک ساعت عکس پاره کردن یک میلیون تومان؟. ... ... .. ما نبات امام رضا رأی برای شفا می‌خواستیم نه رای... چرا از پشت خنجر زدید؟».

در برابر روحانی که این طور فضاحتهای باند خامنه‌ای را از استخدام چاقوکش تا سوءاستفاده از مقدسات، انگشت می‌گذارد، حریفش هم بیکار نیست و او هم خرابکاریهای او در این ۴سال رو روی دایره می‌ریزد:
آخوند جلاد رئیسی 27اردیبهشت96: «آقای روحانی چرا عصبانی هستید؟ این‌که مردم از شما سؤال می‌کنند 4سال چه کرده‌اید، از بیکاران و مشکلات بیکاری که آنها را به ستوه درآورده ناراحت و عصبانی هستید؟ از مردمی که صادقانه می‌گویند ما تحمل شنیدن اختلاس و فساد را نداریم، عصبانی هستید؟ به‌جای پاسخ دادن به مردم عصبانی هستید؟ 'آقای روحانی این‌ها را جواب دهید' ».

در این میان کاندیدای ژوکر و نخودی انتخابات و سایر مهره‌های باند خامنه‌ای هم بیکار ننشسته و وارد این معرکه شده‌اند:
«میرسلیم از باند خامنه‌ای 27اردیبهشت96: امیدوارم روحانی رأی نیاورد... قوه مجریه سرچشمه فساد است و باید برای مبارزه با فساد به سراغ آن رفت/ دولت کنونی بدعت جدیدی را در حوزه فساد شکل داده است...»

ضرغامی از باند خامنه‌ای 28اردیبهشت96: «روحانی و تیمش برجامی که زاییده‌اند را بزرگ کنند؛ رفع بقیه تحریم‌ها پیشکششان».

مهدی محمدی از باند خامنه‌ای 27اردیبهشت96: «در همین یکی دو روز صفحات اینستاگرام چند رسانه اصلی منتقد آقای روحانی از جمله خبرگزاری فارس فیلتر شده است... . از دولت امنیتی‌ها، دولتی که در آن جز وزیر اطلاعات همه امنیتی هستند، و رئیس آن به گفته خود امنیتی‌ترین فرد این کشور است، جز این هم توقعی نیست.. با این وضع، هیچ بعید نیست آقایان برای این‌که موج شکست بیش از این منتشر نشود تلگرام را هم در همین ساعتهای فیلتر کنند.

سایت حکومتی قدس آنلاین 28اردیبهشت96: «تعدادی از ستادهای انتخاباتی رئیسی در اصفهان مورد تعرض حامیان حسن روحانی قرار گرفت».

حالا مسأله این است که این نمایش بالاخره فردا تمام می‌شود، اما خیلی روشن است که این شکاف و این زخم درون رژیم تازه سر باز کرده و بعد از انتخابات و جدا از این‌که چه کسی از صندوق در بیاید، روزگار رژیم را سیاه می‌کند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/83035f64-4203-49e9-843d-391f630a3224"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات