728 x 90

«سرنگونی» «رای لج مردم» به نظام ولایت فقیه

دونالد ترامپ
دونالد ترامپ
«پشت بایکوت و تحریم، براندازی و مقابله و سرنگونی نظام خوابیده است، آن هم به‌صورت نرم، پیچیده و بی‌سر و صدا». این پیام را رسالت ارگان باند مؤتلفه روز ۹مرداد 96، از تحریمهای اخیر علیه نظام گرفته است. «سرنگونی» و «براندازی نظام» پیامی است که کارگزاران نظام را از همه سو به وحشت انداخته است.

فواد ایزدی مهرهٴ اطلاعاتی رژیم هشدار داد: «وضعیتی که امروز در آن هستیم به‌دلیل دو مسأله کلی خارجی و داخلی است. مسأله خارجی بحث آمریکا است که به‌دنبال سرنگونی نظام است. مشکل دیگر ما در بعد داخلی است. عده‌یی در کشور هستند که متوجه سیاست خارجی آمریکا نمی‌شوند. عملکرد و رفتار آنها به ادامه این قبیل اقدامات و اعمال تحریمهای بیشتر علیه ما منجر می‌شود. در جهت حل مشکل داخلی خود نیز باید برخی از دوستان متوجه بشوند تا از این وضعیت فعلی خارج شویم و این حالت بی‌حالی و خواب‌آلودگی که در مجلس وجود دارد را اصلاح کنیم». (خبرگزاری مهر آخوندی-9مرداد 96)

آخوند احمد خاتمی با بیان این‌که « توطئه‌ی اصلی دشمنان براندازی نظام و انقلاب است» به نفرت روزافزون از رژیم اذعان کرد و افزود: «هرچه از عمر نظام می‌گذرد، عمق کینه و نفرت دشمنان نیز افزایش یافته و توطئه‌های براندازی حکومت نیز در آنها بیشتر و بیشتر می‌شود». (خبرگزاری حکومتی ایسنا-8مرداد 96)

وی که تلاش داشت اسمی از مقاومت مردم ایران نیاورد، با ابراز وحشت از «دشمنان نظام» که «هیچ ترسی از برخورد سخت ندارند» گفت: «دشمنان از اول انقلاب پایشان را در یک کفش قرار داده بودند تا نظام را براندازند و این مسیر را شروع کردند. باید هوشیار بود».

پاسدار سنایی معاون سیاسی سپاه نیز به نفرت عمومی از نظام اذعان کرد و گفت: «در بدنه مردم «رأی لج» وجود داشته و قصد به چالش کشیدن مجموعه ارزشی دیده می‌شود، البته شکاف‌هایی در جامعه ایجاد شده که بسیار خطرناک است». (خبرگزاری حکومتی فارس، 8مرداد 96).
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/530dbcd7-972f-4ffd-a848-08472b5d58db"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات