728 x 90

خمینی بنیانگذار یک اشتباه!

خمینی دجال ضد بشر
خمینی دجال ضد بشر
توی این مملکت چه خبره؟ چرا مسأله آزادی‌ها نزدیک به ۴دهه پس از انقلابی که برای آزادی به‌پاشد هنوز مسأله اصلی ملته؟
چرا مسأله عدالت اجتماعی و نون شب مردم هنوز هم مسأله روز مردمه؟
چرا هنوز امنیت به‌عنوان پایه‌ای‌ترین رکن جامعه تأمین نشده؟ اشتغال، مسکن و هزاران مسأله دیگر از این جنس هنوز هم پس از گذشت دهه‌ها بدتر شده که بهتر نشده!
و از همه بالاتر و مهمتر مسأله مدیریت کلان مملکته که تماماً در دست خامنه‌ای و انبوهی آخوند دیگه و یه باند مسلح به اسم سپاه پاسدارانه؟! و روز به روز مملکتو بیشتر از قبل به گرداب بحرانهای بزرگتر و عمیق‌تر منطقه‌یی و جهانی می‌کشند.
با نگاهی به این سوالها سری هم به روزنامه‌های حکومتی بزنید و از سران سابق و لاحق رژیم در همین روزنامه‌های خودشان بشنوید که با بچه‌های مردم در آن سال‌ها چه می‌کرده‌اند؟! شاید جواب برخی سوالها رو بگیرید!
این نوشته البته به حرف و حدیث‌های شکنجه‌گران دهه 60نمی‌پردازد. اعتراف‌های آنان را در همان روزنامه‌های خودشان می‌شود براحتی خواند و به حقیقت پی برد. اینجا تنها به یکی دو نکته در حاشیه حرف‌های مقامات نظام موسوم به جمهوری اسلامی اشاره می‌شود و نتیجه‌گیری هم به خواننده واگذار می‌گردد.

 



 
آنها می‌گفتند: مجاهدین خلق را باید مثل ساواک شکنجه کنیم!
اکبر براتی مقام برجسته امنیتی، دوستان سابقش را متهم می‌کند که با مجاهدین خلق بدتر از ساواکی‌های شکنجه‌گر زمان شاه برخورد می‌کرده‌اند.
خلاصه... آن‌طرفی‌ها، این طرفی‌ها را متهم می‌کنند که دروغ می‌گویند و این طرفی‌ها هم متقابلاً آنطرفی‌ها را!
و حالا کار جنایت و فضاحت به جایی کشیده که بازماندگان مقامات قضاییه رژیم از مقامات حاضر درخواست می‌کنند اسم پدرشان از روی قوه قضاییه جنایتکار رٰژیم برداشته شود!
محمد‌حسین قدوسی در بخش دیگری به نامه‌یی از همسر شهید قدوسی به آیت‌الله هاشمی شاهرودی اشاره کرد و گفت: یکی از کارهای خانواده شهید قدوسی، نامه همسر شهید قدوسی در سال 81 به آیت‌الله هاشمی شاهردوی رئیس وقت قوه قضاییه بود. همسر شهید قدوسی در این نامه درخواست کردند عکس و نام شهید قدوسی و شهید بهشتی از روی قوه قضاییه حذف شود.» (همدلی 16شهریور 96)

 

 
اینها می‌گویند ما شکنجه‌گر نبودیم. دیگران بودند!
البته برای مردم ایران تفاوتی نمی‌کند که کدام جناح این نظام شکنجه‌گر بوده، چون مردم خود بهتر از هر کسی می‌دانند که توسط کل نظام شکنجه شده‌اند! و انقلابش توسط کل نظام به سرقت رفته و همه دست‌اندرکاران نظام به آرزوهایش خیانت کرده‌اند. مردم نیک می‌دانند که دزد بزرگ انقلاب البته شخص خمینی است که پدر همه اینهاست! و سیاستهای ضدمیهنی و ضدبشری‌ همان آخوند پلید، مملکت را به اینجا رسانده که می‌بینیم.
و البته چه عبرت انگیز است که حالا وزیر اطلاعات اسبق خمینی می‌آید و می‌گوید سیاستهای امامش از همان اول اشتباه بود!

 



 
یونسی می‌گوید استعفای بازرگان و رفتن بنی‌صدر اشتباه بود!
آخوند جنایتکار یونسی روز 16شهریور 96 در مصاحبه با روزنامه حکومتی همدلی تا آنجا پیش رفت که حتی گفت: استعفای بازرگان اشتباه بود! رفتن بنی‌صدر هم اشتباه بود!
پیش از او دیگر همکارانش گفته بودند که جنگ 8ساله هم اشتباه بود!
سرکوب ملت در دهه 60هم اشتباه بود! اعدامهای 67هم اشتباه بود!
اتمی هم که اشتباه بودنش را به‌صورت معکوس پذیرفته‌اند! روی سیاست خارجی و به آشوب کشیدن منطقه هم کم‌کم سروصداها دارد بالا می‌گیرد!
صحبت از نابودی اقتصاد ایران و معیشت مردم البته نیازی به تکرار ندارد
و اینجاست که باز باید سؤال کرد:
بانی و بنیانگذار اینهمه اشتباه کیست؟
و یک سؤال دیگر:
آیا ایستادن در برابر اینهمه اشتباه آنهم از روز اول، جرم است یا افتخار؟.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/572147ce-dd36-4926-a2c2-7f7df1c7ab5a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات