728 x 90

شلیک موشک، واکنش آخوندها به شکست در نشست سالانه سازمان ملل متحد

تظاهرات ایرانیان آزاده و اشرف-نشانها علیه حضور آخوند روحانی در نیویورک
تظاهرات ایرانیان آزاده و اشرف-نشانها علیه حضور آخوند روحانی در نیویورک
بالاخره نشست مجموع عمومی سازمان ملل به پایان رسید و رهبران کشورهای مختلف جهان به‌نمایندگی از مردم کشورشان سخنرانی‌هایی ارائه کردند. بدیهی است تمام نگاهها به چند کشور خاص دنیا معطوف شده بود که در رأس آنها حکومت آخوندی و سخنرانی رئیس‌جمهور ارتجاع، آخوند روحانی بود. بدیهی است از آنجا که آخوندها خود را در مرحله سرنگونی می‌بینند و از همه طرف چه داخل و چه خارج در گیره و فشار هستند، چاره‌ای جز جلب حمایتهای خارجی و تلاش برای برداشتن تحریمها ندارند، و به خوبی واقفند چه در غیراینصورت به‌زودی شاهد فروپاشی کلیت نظام خود می‌باشند. در هر حال به‌راحتی از قبل قابل پیش‌بینی بود که صحبتهای روحانی چه خواهد بود، فرافکنی، دروغ و نیرنگ و ریا. روحانی در این جلسه سخنانی را به زبان آورد که اگر کسی با حکومت آخوندی آشنا نباشد تصور می‌کند که نماینده یکی از آزادترین کشور جهان است. صحبت‌هایش در مورد مشی اعتدال برای صلح بسیار مضحک و خنده‌دار بود. سخنانش کلی و بی‌سر و ته بود، آسمان را به ریسمان بافت تا در انتها خود را آویزان مولوی و حافظ و کوروش و غیره کرده تا برای خود حیثیتی به‌پاکند، دریغ از یک جمله درست و حسابی. و این در حالی بود که در روز قبل آن دونالد ترامپ سخنرانی بسیار قاطعی را در خصوص رژیم ایران کرده بود. او در بخشی از سخنانش حساب مردم ایران از حکومت را جدا کرد و به‌طور بی‌سابقه‌یی از ظلمی که توسط حکومت آخوندی به مردم ایران می‌شود به‌طور مشروح اشاره کرد، او گفت که طولانی‌ترین قربانیان رنج دیده رهبران ایران، مردم ایران هستند. وی در اوج این سخنرانی بیان کرد که حکومت ایران بیش از هر چیز از مردم خود در هراس است و هم‌چنین افزود که حکومت به‌جای بهره‌گیری از ثروت ایران برای رفاه مردم، آن را صرف ماجراجویی‌ها و جنگ‌افروزی‌هایش و تقویت تروریسم در منطقه و جهان می‌کند. این اولین باری بود که یک رهبر سیاسی جهان از مردم ایران در مقابل رژیم ددمنش آخوندی به این شکل قاطع دفاع می‌کرد. او در این سخنرانی به‌رغم تمامی ادعاها و تبلیغات آخوندها مبنی بر رأی 41میلیونی و 73درصدی مردم را در انتخابات ریاست جمهوری، از نبود آزادی در ایران و محدودیت استفاده از اینترنت و ماهواره یاد کرد و گفت حکومت ایران یک حکومت دیکتاتوری فاسد را پشت یک حکومت دموکراتیک دروغین پنهان کرده است.

و اما صحبتهای اصلی را در بیرون سازمان ملل ایرانیان آزاده‌ای که از سراسر دنیا جمع شده بودند تا صدای تمامی مردم ایران باشند، به زبان آوردند. آنها صدای هزاران مردم ستمدیده از جور و ستم حکومت آخوندی شدند و به خوبی توانستند درد و رنج مردم ایران را به گوش جهانیان برسانند. آنها با افشای جنایات رژیم و بالاخص قتل‌عام 30000تن از رشیدترین فرزندان این مرز و بوم در تابستان 67 از جهانیان خواستار اخراج آخوندها از سازمان ملل شدند و نهایتاً صحنه‌های بی‌نظیری را آفریدند که قطعاً در تاریخ ایران برگ زرینی را به خود اختصاص خواهد داد.

و اما نتیجه‌یی که آخوندها از این نشست سالانه گرفتند را به‌خوبی می‌توان از واکنش آنها از این اجلاس و بالاخص سخنرانی دونالد ترامپ دریافت. آنها سخنان ترامپ را توهینی به ملت ایران عنوان کردند. توهین نامیدن تمجید و تحسین ترامپ از مردم ایران حکایت از اوج درماندگی و گزیدگی آخوندها از نتیجه این جلسه می‌باشد و اوج عصبانیت خود را با شلیک موشک خرمشهر تکمیل کردند. این واکنش‌ها دقیقاً مهر تاییدی بر این خط مشی‌ای که بایستی در سطح بین‌اللملی با رژیم ایران در خصوص صدور تروریسم و جنگ‌افروزی مقابله کرد و این‌که مقاومت عادلانه مردم ایران را به‌رسمیت شناخت، می‌باشد.

البته بایستی یادآور شد که رژیم آخوندی در حال فروپاشی است و دیر نیست به دست مردم ایران و به همت ارتش آزادیبخش ملی ایران به زباله‌دان تاریخ فرستاده شود. دیر نیست که ایران و کشورهای جهان و بالاخص منطقه از شر این دجالان رهایی یابند و صلح و امنیت را برای همه ارمغان آوردند. به امید آن روز

ف-ت از آلمان.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c74d9216-e5fa-4d14-8d4a-25678addde3b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات