728 x 90

سیاست جدید آمریکا و حال نزار آخوندها

پس از اعلام استراتژی جدید آمریکا در قبال رژیم ایران که توسط ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا اعلام شد، شاهد واکنشهای بسیاری در داخل حکومت و هم‌چنین در سطح بین‌المللی بودیم. کارنامه 40ساله رژیم ددمنش آخوندی بر همگان کاملاً واضح و روشن است. کارنامه‌ای سراسر جنایت و خیانت و کشتار و اعدام و در مجموع نقض گسترده حقوق‌بشر، درگیری و جنگ و بحران در ایران و ماجراجویی‌هایش در منطقه که باعث به خاک و خون کشیدن صدها هزار انسان بی‌گناه گردیده است. و اکنون به یمن فعالیتهای شبانه روزی مقاومت بسیاری دخالت هایش در امور داخلی کشورهای دیگر از جمله دخالت سیاسی و نظامی در کشورهای مختلف دنیا، آموزش نیرویهای شبه‌نظامی و تروریستی در پایگاههایی در داخل خاک ایران و یا در سایر کشورها کمکهای مالی و رزمی و تدارکاتی به گروه‌های تروریستی در سطح منطقه و حتی بین‌المللی و هزاران فعالیت غیرقانونی دیگر برملا و افشا گردیده است.

جریانات ترورهای مختلف در سراسر دنیا، انفجار میکونوس، انفجار آمیا در آرژانتین و مقر آمریکاییان در عربستان و بیروت و صدها عملیات تروریستی دیگر که تعدای از آنان هنوز پروندهایشان در کشورهای مختلف دنیا باز است و تعداد زیادی از ایادی نظام به‌دلیل شرکت مستقیم و غیرمستقیم‌شان در تعدادی از این وقایع، تحت تعقیب پلیس اینترپل می‌باشد. در کنار همه این شرارت ها آخوندها به‌شدت پروژه ساخت بمب اتمی را به‌منظور تبدیل شدن به یک قدرت اتمی جهت ادامه رفتار شرارت بارشان، در غفلت کشورهای مماشات گر به سرعت هر چه تمام‌تر به‌صورت مخفیانه به پیش بردند. در این بین قدرتهای دنیا به طمع تجارت اقتصادی و دستیابی به پول بی‌حساب و کتاب مردم ستمدیده ایران که توسط آخوندها با قراردادهای یکطرفه پیش کش آنها می‌شد، خود را به کوچه علی چپ زده یا اصولاً اطلاعی از این میزان پیشرفت در فعالیتهای مخفی اتمی رژیم نداشتند. پس از افشاگریهای گسترده مقاومت ایران که پرده از این راز بزرگ برداشت، دنیا تازه متوجه این خطر گردید ولی باز هم تصمیم جدیدی در این زمینه اتخاذ نشد و متأسفانه تمامی هشدارهای مقاومت ایران در این خصوص بی‌نتیجه بود. در «دوران طلایی» اوباما سعی داشت با مماشات و نادیده گرفتن شرارتهای رژیم در منطقه، رژیم را به پای میز مذاکره بکشاند. و به‌خاطر داریم که همواره محدود و محکوم کردن مقاومت ایران به‌عنوان بسته‌های پیشنهادی غرب همواره به آخوندها پیشنهاد می‌شد که از جمله می‌توان از وارد کردن ناعادلانه و غیرقانونی آنها در لیستهای تروریستی اتحادیه اروپا و آمریکا یاد کرد، که همواره به‌عنوان سند ننگین سیاست مماشات تا ابد از خاطر مردم ایران نخواهد رفت.

بالاخره زهر برجام به یمن افشاگریهای مقاومت به حلقوم این رژیم ریخته شد که نقش مقاومت ایران در این خصوص و برطرف کردن خطر بزرگی از سر مردم دنیا، غیرقابل انکار می‌باشد. رژیم آخوندی با دود و دم بسیار این جام‌زهر را به‌عنوان پیروزی قلمداد کرد و اوباما نیز با آزادسازی میلیاردها دلار از پولهای بلوکه شده ایران به آخوندها، باعث شد گردن کشی و قلدری کماکان ادامه پیدا کند و به نوعی با ساخت موشکهای بالستیک که قدرت حمل کلاهک اتمی را دارد به دنیا دهن کجی کند، غافل از این‌که دوران طلایی هم پایانی دارد و مقاومت سرفراز ایران نمی‌گذارد آب خوش از گلوی جانیان پایین رود.

پس از سالها مماشات سرانجام رئیس‌جمهور آمریکا، متوجه خطر به القوه رژیم آخوندی شده و ظاهراً خط جدیدی برای مهار این هیولای خون‌آشام در پیش گرفته است. گرچه این اقدامات و فشارهای بین‌المللی قطعاً تاثیرات عمیقی در تضعیف این رژیم شرور دارد ولی هرگز تا لحظه‌ای که این رژیم هست بحران و شرارت در سراسر دنیا پایان نخواهد پذیرفت مگر با نابودی تمام و کمال این جرثومه‌های فساد و تباهی.

امروزه آخوندها از همه طرف تحت فشار هستند، مردم به‌جان آمده در خیابانهای شهرهای سراسر ایران به‌دنبال حقوق از دست رفته خود می‌باشند. رژیم آخوندی در حال فروپاشی است و دیر نیست که به دست مردم ایران و به همت فرزندان رشید و دلاورش در هزار اشرف وبا ارتش آزادی ستان به زباله‌دان تاریخ فرستاده شود. دیر نیست که ایران این زیباترین وطن به آزادی، صلح و امنیت و آرامش برسد. و شر این رژیم از سر مردم ایران و جهان برطرف گردد.

به امید آن روز ف-ت از آلمان.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4cb9fd34-17f0-4b0a-8aa5-c47a8af32173"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات