728 x 90

قدرت‌نمایی در بازار مسگرها بسیج جهانی با سه هزار نفر بازنشسته!

مزدوران بسیجی -آرشیو
مزدوران بسیجی -آرشیو
این روزها فضای رسانه‌های حکومتی به‌شدت متناقض است. از یک‌سو عربده‌کشیهای پاسداری آخوندی برای رسمیت دادن به دخالتهای رژیم در کشورهای منطقه و از سوی دیگر تلاش برای قانونی جلوه دادن همان دخالتها.
اما آنچه که در هزارتوی این خبرهای دوگانه گاها به چشم می‌آید، پشت کردن تمام‌عیار مردم ایران به آخوندهاست.
از یک‌سو خامنه‌ای می‌گوید در هر جای جهان که به مقابله با استکبار نیاز باشد، ما کمک خواهیم کرد!
 
از سوی دیگر قاسم سلیمانی بی‌مقدمه و با گفتن این‌که: داعش تمام شد! به شکلی که طرف حساب اصلی بگیرد، به نوعی اعلام آمادگی برای خروج از عراق می‌کند!
حسن نصراله مزدور لبنانی آخوندها هم با اعلام آمادگی برای خروج از عراق، همان نقشی را بازی می‌کند که خامنه‌ای و قاسم سلیمانی مشغول اجرای آن هستند. او هم می‌گوید آماده خروج از عراق است.

 
چند روز پس از این صحبت‌هاست که جعفری سرکرده پاسداران می‌گوید الآن در یمن هستیم! و به این ترتیب تلاش می‌کند آن پسروی را با این پیشروی بالانس کند.

و این بازی، همین‌طور ادامه دارد و هرچه به صحنه تبلیغات اجتماعی نزدیک‌تر می‌شویم رنگ و بوی تبلیغاتی این قبیل موضع‌گیریها بیشتر می‌شود. تا جایی که اساساً نماز جمعه سوم آذر 96 عمدتا می‌شود رجزخوانی آخوندها درباره تشکیل نیروی جهانی ساندیس‌خورها تحت عنوان «بسیج» جهانی اسلام! متشکل از بسیجی‌های رژیم و سوریه و یمن و لبنان و پاکستان و افغانستان و... !

 
درست مانند آنچه که [پاسدار نظری فرمانده سپاه [ضد] امام رضا (ع) خراسان رضوی] به‌عنوان سخنران پیش از خطبه‌های نماز مشهد گفت. وی توضیح داد: شما به‌خوبی شاهد هستید که بسیج ملل اسلامی یکی پس از دیگری در حال شکل‌گیری است... بسیج مردم عراق، بسیج مردم سوریه، حزب‌الله لبنان، حماس فلسطین، انشاالله بسیج یمن، یکی پس از دیگری.

در یک استان دیگر موسوی جزایری در نمایش جمعه اهواز شروع به دادن آمار پرسنلی بسیج جهانی آخوندها می‌کند. اینهم اعداد و ارقام مربوطه که مربوط به بسیج در سوریه است:
موسوی جزایری: ده‌هزار بسیجی از عراق... ده‌هزار نفر نیز از افغانستان، پاکستان و... ، و از آنجا که این بسیج جهانی نمی‌تواند بدون عنصر ایرانی باشد وی ناگزیر عدد و رقم بسیجی‌های ایرانی این بسیج جهانی! را هم اعلام کرده و می‌گوید: از ایران حدود دو سه هزار نفر رزمنده آنجا بودند!

پاسدار جعفری در مصاحبه‌یی روز 2آذر 96 با خبرگزاری فارس (متعلق به پاسداران) ته داستان این سه هزار بسیجی ایرانی را در آورده و می‌گوید اینها اساساً بازنشستگان سپاه پاسداران بودند! یعنی به زبان ساده هیچ کس از آن بسیج چند میلیونی؟! آخوندها حاضر نشده بود به سوریه برود و اینها ناچار بازنشستگان دهه 60سپاه را به سوریه فرستادند!

و این پایان یک سلسله قدرت‌نمایی‌های پوشالی رژیم و پاسدارانش است که هم باید فیگور قدرقدرتی بگیرند هم باید کنترل شده فیگور بگیرند آنهم در حالتی که واقعاً برای فیگور گرفتن، مشکل جسمی جدی! دارند.

پایان
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e88aba6a-ad38-43de-87cb-30183897ed05"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات