728 x 90

فضاحت فیلم‌سازیهای سفارشی خامنه‌ای توسط سپاه پاسداران برای مقابله با مجاهدین

آخوند جلاد ابراهیم رئیسی
آخوند جلاد ابراهیم رئیسی
فیلم‌سازیهای سفارشی خامنه‌ای و ساخته شده توسط سپاه پاسداران برای مقابله با مجاهدین خلق ایران و کارزار دادخواهی قتل‌عام سی هزار زندانی سیاسی در سال ۶۷، یکی پس از دیگری، هنوز اکران نشده، با فضیحت روبه‌رو می‌شود:
به دنبال اعتراف اخیر آخوند ناطق نوری که در مصاحبه با پاسدار- کارگردان فیلم مستند قائم‌مقام اذعان می‌کند که این قبیل کارهای نظام در یک سال گذشته راه به جایی نبرده و نسلهای جوان و دانشگاه و کف خیابان پرسشهای بی‌پاسخ درباره قتل‌عام و اعدامهای دهه ۶۰دارند، آخوند جلاد ابراهیم رئیسی نیز که کارزار دادخواهی و شعار نه جلاد نه شیاد، باعث شکست او و مهندسی خامنه‌ای در نمایش انتخابات ریاست‌جمهوری رژیم شد، در یک کلیپ تبلیغاتی برای یک فیلم دیگر خامنه‌ای و سپاه پاسداران، با دق دلی بسیار، اعتراف می‌کند که رویارویی با مجاهدین در این پهنه کاری سخت است و باید با کار تکنیکی یعنی صنایع جعل و مونتاژ آخوندی - پاسداری از پس آن برآمد:

آخوند رئیسی: خیانت منافقین بسیار، چهره نفاق، پیچیدگیهاش رو به نظر من خیلی تونست اونجا برملا کنه.

آخوند رئیسی: چهره نفاق شناختش سخته و شناسوندش هم سخته. با یک کار خوب تکنیکی قشنگی تونستید چهره نفاق رو به مردم نشون بدید. جنایات منافقین به نظرم من کم بهش توجه شده.

آخوند ناطق نوری:
بخصوص اون قسمت منافقین و اعدام سال ۶۷رو خوب تبیین کردید چون یکی از مشکلاتی که پارسال و امسال به‌وجود آمد ماجرای فایل صوتی که پخش شد به نظر من خوب دفاع نشد اون آقایونی هم که صحبت کردند منفعلانه صحبت کردند، ضعیف صحبت کردند برای مردم جا نیفتاد به نظر من این نقیصه در کشور بود و هست خوب هم جا نیفتاد بالاخره آقایونی که صحبت کردند حالا من اسم نیاروم بالاخره نوه‌های ما نوه‌های نسل اولیها دومی‌ها، اینها میان میگن که خوب شما یه اشاره لطیفی داشتید اما اون کمه خیلی لطیفه ماهایی که تو کار بودیم می‌تونیم بفهمیم چی گفتید و اون این هست که اینها مگه دستگیر نشدند توسط شما مگه محاکمشون نکردین خوب مگه زندانشون نکردید محکومینتون محکوم به زندان بودند رفتن به زندان چرا بعدش اسیرای دست خوتونو اعدام کردید این نسل جدید این سؤال براش کف خیابون و دانشگاه‌ها که شما هستید این سؤال رو میکنن که خوب چرا.

بیانیه سالانه شورای ملی مقاومت ایران که اخیراً به‌صورت کتابی مننتشر شده است، درباره شکست مهندسی ولی‌فقیه ارتجاع و مفتضح شدن آخوند جلاد ابراهیم رئیسی با شعار نه جلاد نه شیاد تأکید می‌کند: دادخواهی و تحریم با شعار نه جلاد نه شیاد، هم‌چنین این فرصت نادر را در یک بزنگاه حساس سیاسی به مردم داد تا از شکاف عمیق درون حاکمیت استفاده کنند و با حرکتهای مستقل، ستیز خود با استبداد دینی را نشان دهند و همزمان مهر «شیادی موقوف» بر کارنامه روحانی و باند میانی بزنند.

در ماده ۹این بیانیه آمده است: در مناظره‌ها، باندهای رقیب و شریک در هرم قدرت و ثروت چنان علیه یکدیگر دست به افشاگری زدند که دود آن بیش از همه به چشمان ولی‌فقیه رفت و البته با نوری که در اثر این افشاگریها به اسرار حاکمیت تابیده شد، مردم بیش از هر زمان دیگر با حاکمیت ولایت فقیه آشنا شدند.

روحانی قبل از مناظره سوم در واکنش به حملات باند رقیب و کارهای سپاه و بسیج به نفع رئیسی در کشمکشهای انتخاباتی، در روز دوشنبه ۱۸اردیبهشت در سخنانی بی‌پیشینه در همدان، موضوع اعدام و زندان در 38سال حاکمیت آخوندی را مطرح کرد و بدین ترتیب بنیادهای ولایت خامنه‌ای را زیر سؤال برد. روحانی با شیادی از تنفر و انزجار مردم استفاده کرد و با طرح برخی از مسائلی که مخالفان نظام سالهاست مطرح می‌کنند، اقدام به چند فقره کلاهبرداری کرد تا بتواند نیروی خاکستری را از جبهه گسترده تحریم به سمت خود متمایل کند. او در مناظره سوم به‌شدت به رئیسی تاخت و از او خواست که از «بازی با امام رضا لااقل دست بردارد» و گفت که «دل علما [بخوانید آقای منتظری] از شما خون است».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4bf6073f-e1cd-4e86-8992-fc7d4d2368b2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات