728 x 90

در به در دنبال کار خلاف!

بیت کوین
بیت کوین
ایندفعه «بیت کوین»!
خود آخوندها می‌گویند 20درصد اقتصاد ایران، محصول قاچاق است!

این البته شکسته نفسی است، تقریباً 100درصد اقتصاد مملکت، حاصل قاچاق است.

چرا که اقتصاد ایران اساساً زیر سیطره چند سوپر کمپانی مشخص است که با فروش نفت و ذخایر معدنی ایران، به اضافه آنچه که از اموال مردم و حاصل رنج کارگران غارت می‌کنند:
مخارج جنگ در عراق و سوریه و یمن را روزانه تأمین می‌کنند.

مخارج سرکوب روزانه مردم ایران را نقد می‌کنند.
هزینه تروریسم صادراتی به اقصی نقاط جهان از شاخ آفریقا گرفته تا نیجریه و بانکوک و اروپا و حتی تعامل با باندهای قاچاق مکزیکی را حل و فصل می‌کنند.

بچه‌هایشان را به خارجه می‌فرستند.
و بسیاری کارهای خیریه!؟ دیگر.
به همین علت هم هست که تا چوب تحریم بالا می‌رود، بلافاصله آخوندها با تمام عناصر و راه‌بلدها و کاردانهایشان در اتاق‌های فکرشان می‌نشینند ببینند از چه راهی می‌توانند کار قاچاقشان را ادامه بدهند؟!

اخیراً که دوباره داستان تحریم‌های بین‌المللی برضد تروریسم دولتی آخوندها بالا گرفته، گاه شاهد ارائه راهکارهای شتابزده‌ای هستیم که دیگر حتی کوچکترین تلاشی برای پنهان نگه‌داشتن ماهیت خلافشان هم نمی‌شود!

یکی از این دسته گل آب‌دادنهای آخوندی، مطلبی است که یکی از روزنامه‌های حکومتی به اسم «فرهیختگان» روز سه‌شنبه 5دی 96 منتشر کرد.

این روزنامه، در همان صفحه اولش باتیتر درشت نوشت:
ارز دیجیتال می‌تواند جایگزین سوئیفت در نقل و انتقال مالی در شرایط تحریم باشد!

بعد هم خیلی راست و حسینی زیرش اضافه کرد:
«بیت کوین» (نوعی پول مجازی) قابل رهگیری نیست و می‌تواند برای پول‌شویی و تروریسم مورد استفاده قرار گیرد!

اول عکس صفحه اول این روزنامه حکومتی را ببینید تا بعد، بقیه مطلب را پی بگیریم.
 


البته جای شکرش باقیست که این روزنامه؟! اسمش فرهیختگان است!

فرهیخته به روایت فرهنگ معین یعنی ادب آموخته، دانش آموخته، شخصی که دارای فرهنگ والاست! یا به قول سایر دانشنامه نویسها یعنی آدم عالم، دانشمند، فاضل، متین، مودب‌ ، آدم با فرهنگ، یا به زبان ساده، آدم روشنفکر و دانا و شسته روفته و متین.

حالا این چنین آدمی را حساب کنید که دارد به آخوندها مشورت فکری می‌دهد که:
برای مقابله با تحریم می‌توانید اینطوری قاچاق کنید!

آنطوری پول در آورید!
فلان طور پولشویی کنید! که هیچکس هم نتواند مچتان را بگیرد و اصلاً ردی از خودتان باقی نگذارید و...

نویسنده مقاله در ادامه مطلب، شرح کشافی درباره چند و چون «بیت کوین» می‌دهد که: چیست و خوب و بدش چیست و تاریخچه‌اش کدام است و الی‌ آخر! تا کارشناسان اقتصادی محترم نظام بتوانند با چشم باز، وارد بازار تبادلات مالی با این پول اینترنتی بشوند!

البته جای تردید دارد که تاکنون آخوندها وارد بازار بیت کوین نشده باشند! چون نمی‌شود در هیچ کجای دنیا، امکانی برای کار خلاف و غیرقانونی باشد و آخوندها و پاسدارانشان «پای‌کار» ش! نیامده باشند! آنهم چیزی به چرب و شیرینی پول اینترنتی که تقریباً می شود گفت: «هرکی به هرکی کامل»! است.

جهت اطلاع خواننده عزیزی که آشنایی چندانی با ارز اینترنتی ندارد باید گفت:
پول اینترنتی، ارزی است مجازی که هرکس ابتدا به ساکن باید با مراجعه به صرافی‌هایی که آن را مبادله می‌کنند، با پرداخت یکی از ارزهای رایج و مورد قبول صرافی (یا برخی بانکها) بخرد. پول را می‌دهی (دلار، پوند یا... .) و همانجا به حساب اینترنتی‌ات معادل آن، وجه اینترنتی واریز می‌شود. از اینجا به بعد شمایید و پولتان و هر کاری که خواستید با آن بکنید! بدون مالیات ناشی از معاملات بانکی معمول

و بدون رد و اثر این‌که خرج چه چیزی کرده‌اید!
یک حق‌العمل جزیی البته به صاحب عله این سیستم مجازی پرداخت می‌کنید که در قیاس با کارمزد بانکها، بسیار ناچیز است.

و حالا این روزنامه فرهیخته!؟ درصدد درس دادن به پاسداران و آخوندها برای به کارگیری چنین پولی در سیستم معاملات قاچاق و پولشویی‌های ناشی از آن است!

قلم به دست فرهیخته!؟! در قسمتی از مطلبش، از کارشناسی که برای این بحث آورده سؤال می‌کند: احتمال دارد بیت کوین در جایی که مورد استفاده غیرقانونی قرار می‌گیرد، توسط نهادهای بین‌المللی زمین زده شود؟!

یعنی خلاصه آقا! ضریب ایمنی‌اش چنده؟!
باری!
داستان آخوندها داستان شگفتی است که باید بعدها برای آن کتاب‌ها نوشت، به شرطی که همان کتاب تاریخ هم، خودش موجب «بدآموزی!» نشود.

بگذریم که وقتی شتر تحریم جلوی خانه آخوندها بخوابد، و هنگامی که مردم غارت شده ایران، برای احقاق حقوقشان با همدیگر برخیزند، هیچ راهکاری، آخوندها را نجات نخواهد داد:
نه ارز دیجیتالی
و نه سرکوب نقد
و نه فریب و نیرنگهای مذهبی که دیرگاهیست پنبه‌اشان را مردم ایران زده و طلسمشان را بی‌اثر کرده‌اند.

پایان.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e373e9c9-91dd-47ea-a16a-94793296ba3c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات