728 x 90

هراس هر دوباند نسبت به واکنش مردم به اظهارات سخیف آخوند صدیقی!

آخوند صدیقی
آخوند صدیقی
آخوند صدیقی مردم ایران را آشغال نامید و آنچه را که شایسته خمینی، خامنه‌ای و نظام پوسیده آخوندی است به آنها نسبت داد.

وی در نماز جمعه 22دی گفت: ”اجتماعشون دریایی خلق کرد و همه آشغال‌ها را شست و برد.»

منظور این آخوند خمینی صفت از مردم، پاسداران و مزدوران امنیتی و اطلاعاتی بودند و منظورش از آشغال‌ها هم، مردم قیام کرده و بپا خاسته‌ای بود که خواهان سرنگونی حکومت آخوندی هستند.
اما مردم به بپا خواسته هم می‌گویند جواب این آخوند پلید را در خیابان و در تظاهرات می‌دهند و به گفته این آخوند پلید وقعی نمی‌گذارند.
از جمله این جوابها جواب یک جوان هموطن است که نوشته است: ”این عادلانه نیست که تو بروی وسط محافظانت از پشت بلندگوی نماز جمعه راحت به ما توهین کنی و ما با فیلتر شکن و اسم مستعار بیایم گوشه یک کانال جوابت را بدیم! ما جواب ترا در خیابانها خواهیم داد!
با توجه به آن که در روزهای اول قیام مردم و جوانان قیام‌آفرین به 60نفر از امام جمعه‌ها حمله کرده و خانه آنها را به آتش کشیده بودند، آخوندها و حتی بسیاری از همکاران صدیقی هم ناگزیر از فاصله گرفتن از او و انتقاد به وی شدند.
البته این قبیل توهین‌ها خاص خامنه‌ای و جناح او نیست، یک بازجوی سابق با ماسک اصلاح‌طلب به نام حمیدرضا جلایی‌پور هم مردم سرنگونی طلب را در همین ماجرا «کرکس» خواند. چیزی که از چشم تیز بین مردم پنهان نماند و وی را هم به‌رغم تکذیب نصفه نیمه‌اش، در کنار خامنه‌ای و صدیقی نشاندند.

کار فضاحت‌بار آخوند صدیقی به جایی رسیده که حتی پاسدار بدنامی مانند عزت‌اله ضرغامی که خود بارها آماج خشم مردم در فضای مجازی قرار گرفته در این مورد نوشت: «تعبیر کلی آشغال در مورد معترضان، مشابه «خس و خاشاک» هزینه ساز است.»

روزنامه حکومتی آرمان روز 24دی 96 تا آنجا پیش رفت که خواهان برکناری صدیقی شد و نوشت:‌ ”به‌نظر می‌رسد خداحافظی حجت‌الاسلام صدیقی از تریبون نماز جمعه و سپردن آن به ائمه جمعه جوان سبب ثبت‌نام او به نیکی خواهد شد“.

واکنش تند مردم در فضای مجازی و چاره‌ اندیشی‌های همکاران صدیقی که به چند نمونه‌اش اشاره شد، باعث شد صدیقی به غلط کردم گویی افتاده و اعلام کند: ”من خدا را شکر می‌کنم که در خدمت مردم هستم... در این خطبه نهایت احترام را به مردم کردیم، ... و امکان ندارد من بخواهم به مردم حتی معترضان و آن‌هایی که به‌خاطر اعتراض بیرون آمدند، هیچ بی‌احترامی بکنم“.

بدیهی است که واکنش باندهای درونی رژیم نسبت به حرفهای آخوندی، بیانگر وحشت آنان از مردم و گر گرفتن دوباره آتش قیام است.

بنابراین تا آنجایی که به این واکنش‌ها و باندهای رژیم برمی گردد، هر دوباند در کشتار و غارت مردم دست دارند و هر دوباند از اجزای نظام ولایت‌فقیه است که مردم در شعارهایشان خواستار سرنگونی این نظام با تمامی دسته‌بندیهای درونی هستند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/90edb6b2-16ff-45ca-a88b-b64cfb9aba24"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات