728 x 90

«خامنه‌ای» در وحشت از قیام مانور سپردن اقتصاد به دست مردم می‌کند

خامنه ای
خامنه ای
این روزها دزدیهای نجومی مهره‌های رژیم از جمله لاریجانی قضاییه، ولایتی، محسن رضا‌یی فرماندهان نظامی، امنیتی در شبکه‌های اجتماعی، برملا شد.

بیش از یک سال است سپرده‌گذاران به خیابانها ریخته و تظاهرات می‌کنند اما ایادی رژیم هیچ پاسخی نمی‌دهند.

در چندین مورد نیروهای سرکوبگر به این مالباختگان تهاجم کرده و آنها را مضروب و دستگیر کردند.

شرکتهایی همانند کاسپین که میلیاردها دلار از سرمایه مردم برای تهیه مسکن را با کلاشی از جیب مردم دزدیدند به مردم پاسخی نمی‌دهند.

سالهای طولانی سپاه پاسداران به‌عنوان قطب اصلی اقتصادی کشور به تاراج سرمایه‌های ملت و منابع ملی مردم مشغولند.

هزاران نفر از فرماندهان سپاه و نیروهای مسلح رژیم به سرمایه‌های نجومی رسیدند.

خامنه‌ای هم به آنها اجازه غارت و چپاول اموال مردم را می‌دهد که تا در زمان مقتضی در سرکوب مردم ایران شرکت کنند.

بخشی از این سرمایه‌های شرکتهای بزرگ را، برای تأمین جنگ درسوریه استفاده می‌کنند.

بخشی دیگر هم برای تأمین بودجه تروریزم در دیگر کشورها و مزدورانی که به نیابت رژیم آخوندی به‌کار تروریستی مشغول هستند صرف می‌شود.

بعداز اعتراض های سراسری مردم، خامنه‌ای فریبکارانه در اولین موضع‌گیری بعد از قیام از پاسخگو بودن خود به مطالبات مردم دم زد.

رعشه مرگ از قیام باعث می‌شود که «ولی‌فقیه» که اصلاً و ابداً اهمیتی به رأی مردم نمی‌دهد و خود را مادام‌العمر می‌داند اکنون با رمالگری که ویژگی خاص آخوندهای حکومتی است، فرمان داده که نیروهای مسلح از کارهای غیرضروری اقتصادی خارج شوند.

یعنی یکسری کارها ضروری است چون برای تأمین تروریسم و تأمین مالی فرماندهان جنایتکار خود در سپاه به آن نیازمند است. همان سپاهی که به‌دلیل شرکت مستقیم در فعالیتهای هسته‌ای، موشک‌های بالستیک... . تحت تحریم وزارت خزانه‌داری آمریکا هم هست.

«وزارت خزانه‌داری آمریکا سپاه را شامل قانون کاتسا دانست. دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را به‌دلیل ادامه فعالیت‌هایش در حمایت از نیروی سپاه قدس که پیش از این در ۲۵اکتبر ۲۰۰۷به‌دلیل حمایت از گروه‌های تروریستی شامل حزب‌الله، حماس و طالبان مطابق با فرمان اجرایی تروریسم جهانی دانسته شده بود، مشمول قانون کاتسا دانست. سپاه پاسداران از نیروی سپاه قدس حمایت مادی، شامل آموزش، نیروی انسانی و تجهیزات نظامی داشته است». (روزنامه حکومتی انتخاب ۲۱مهر ۹۶)

بله شعارهای زلزله افکن، مرگ برخامنه‌ای، آخوند باید گم بشه، می میریم ایران و پس می‌گیریم در «ولی‌فقیه» وحشتی ایجاد کرده که تصمیم گرفته با این حرفها مانور کند.

«وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از پیگیری واگذاری بنگاههای اقتصادی در ارتش و سپاه خبر داد و درگفت و گو با «ایران» اعلام کرد:
«مسئولیت این کار از طرف مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا به ستاد کل نیروهای مسلح واگذار شده». (روزنامه حکومتی ایران ۳۰دی ۹۶)

در جنگ باندی هم روحانی از این‌که کنترل اقتصاد کشور بیشتر در دست سپاه بود و روحانی امکان دست درازی به آن نداشته همیشه اظهار شکوه و شکایت می‌کرده است

روحانی ۷ آذر در گفتگوی تلویزیونی خود با مردم، گفت:
«یکی از هدف‌های ما در دولت دوازدهم این است که بنگاههای اقتصادی به مردم واگذار شود و فکر می‌کنم که غیر از دولت، بقیه آنهایی که بخش‌های عمومی و غیردولتی هستند، یا نیروهای مسلح، آنها هم باید واگذار کنند.»

البته این نوچه خامنه‌ای اسامی شرکتهایی که میلیاردی دزدی و غارت می‌کنند را نمی‌گوید چون اغلب برای تأمین امکانات و پول برای سازمانهای مختلف تروریستی رژیم هم فعالیت می‌کنند.

«وزیر دفاع از اعلام اسامی شرکتها و بنگاههای در حال واگذاری وزارت دفاع خودداری کرد». (روزنامه حکومتی ایران ۳۰دی ۹۶)

علت این‌که نام نمی‌برد این است که بنگاههای مالی ورشکسته و شرکتهایی مانند کاسپین و سایر بنگاههای وابسته به سپاه که پولهای مردم را بالا کشیده‌اند را می‌خواهند واگذار کنند تا شاید از این رهگذر بتوانند زخمهای مالی سپاه را کمی التیام بخشند.
البته هم سپاه و هم خامنه‌ای خوب می‌داند خشم مردم با این تشبثات پایان نمی‌پذیرد.

خون سینا، احمد، سارو، وحید، علی، محسن انگیزه ما برای گرفتن انتقام شان و پیروی از راهشان بیشترکرده است.
ما این مسیر را تا آزادی خاک‌مان از لوث پاسداران وآخوندهای وحشی ادامه خواهیم داد.
 

کاظم. الف
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/444b8244-bce0-44cc-868d-de02f0ade2d0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات