728 x 90

داستان «اصلاح طلبی» و توبره و آخور

قیام مردم ایران ادامه دارد
قیام مردم ایران ادامه دارد
قدیما به آدم رند و زرنگی که در کار یا معامله و یا موقعیتی از هر طرف به سود خود حرف می‌زد می‌گفتند طرف هم از توبره می‌خوره و هم از آخور؛ این بیان حال به‌اصطلاح اصلاح‌طلبان وطنی ما است.

یکی از مصادیق این ضرب‌المثل رویکرد این جماعت با مقوله قیام و پیامدهای آن می‌باشد، از یکطرف پز مخالفت با سرکوب را می‌گیرد و دود و دمی راه میاندازد که نگو. مثلاً نماینده‌شان در مجلس خواستار بازدید از زندانها و دستگیر ‌شدگان قیام و هیأت تحقیق می‌شود، بعد همینکه قضیه یک کم جدی می‌شود و روزنامه‌نگارها می‌آیند سراغ آقایان، یکمرتبه جا زده و هاج واج می‌گویند: ها؟ چی؟ کی؟ کجا؟ من که خبر ندارم... . (1)

یعنی به خیال خودش با این دود و دم نان افکار عمومی‌اش را می‌خورد و به ملت می‌گوید بله... ما در طرف شما هستیم و موضوع کشتار و شکنجه در زندانها را پیگیری می‌کنیم.

سؤال اساسی و منطقی این است که آقایان اصلاح طلب، از رئیس جمهورتان گرفته تا بقیه، آیا شما با سرکوب سپاه و بسیج ونیروی انتظامی و بگیروببند و کشتار جوانان مخالف هستید؟ اگر مخالفید در رسانه هایتان یک کلام سرکوب را محکوم کنید. آقای رئیس‌جمهور اعتدالی اگر راست می‌گویی و با کشتن جوانان در زیر شکنجه مخالفی، یک کلام اینکار را محکوم کن، چرا خفقان گرفته و لیچار دموکراسی میبافی؟ چرا طوری حرف میزنی که به گوشه قبای ولی‌فقیه و رهبر معظم‌ات برنخورد؟ این‌که افاضه میفرمایید که تظاهرات حق مردم است که حرف جدیدی نیست، واقعاً غیب گفتی، بقول معروف از کرامات شیخ ما اینست، شیره را خورد و گفت شیرین است.

آقای روحانی و شرکا چرا کشتار مردم را در خیابانها در همین قیام اخیر محکوم نکردید؟ و خناق گرفتید؟ نکند شما هم معتقدید که تظاهر کننده‌ها وابسته به خارجیها بودند؟ اگر به‌واقع تو مخالف سرکوب و کشتار تظاهر کننده‌ها در بیرون و داخل زندانها هستی باید همان روز اول فریادت به آسمان بلند می‌شد. نمی‌توانی بگویی که میکرفون و تریبون نداشتم، الآن یک کودک دبستانی هم می‌تواند پیامش را از طریق فضای مجازی به اقصی نقاط دنیا برساند، تا چه برسد به رئیس‌جمهور یک کشور.

جالب این است که از همین جماعت، امثال خاتمی (2) و عباس عبدی (3) و... خواستار مجازات وسرکوب تظاهر کننده‌ها در قیام اخیر تحت عنوان عوامل آمریکا و مزدوران منطقه‌یی آن مثل سال 60 هم شدند. بقول معروف از کوزه همان برون تراود که در اوست.

آقای روحانی مسلمان و به‌اصطلاح شیعه امام حسین، مگر در زیارت وارث نمی‌خوانیم که: فَلَعَنَ اللَّهُ اُمَّةً قَتَلَتْکَ وَلَعَنَ اللَّهُ اُمَّةً ظَلَمَتْکَ وَلَعَنَ اللَّهُ اُمَّةً سَمِعَتْ بِذلِکَ فَرَضِیَتْ بِهِ (خدا لعنت کند مردمی که تو را کشتند و خدا لعنت کند مردمی که به تو ستم کردند و خدا لعنت کند مردمی که این جریان را شنیدند و بدان راضی شدند) آیا این زیارت درسی برای امروز ما نیست؟ این سکوت مرگبار و لعنت شده از برای چیست؟ واقعیت این است که شما در اردوی یزید و شمر هستید و نه اردوی امام حسین و مردم.

واقعیت این است که جناب اصلاح‌طلب خودت هم از جنس و سنخ همان ولی‌فقیه هستی و از کشتار و شکنجه بیگناهان ککت هم نمیگزد که استقبال هم میکنی، ولی به مقتضای زمان چهره عوض کرده و می‌خواهی این رژیم پابگور را سرپا نگهداری.

آخر آدم می‌ماند که فرق تو با ولی‌فقیه چیست؟ کدام حرف محتوایی را در رابطه با حل مشکلات مردم زده‌ای که با مزخرفات ولی‌فقیه فرق داشته باشد؟ کدام کار و خدمت و پروژه‌یی را طی این سالیان به اتمام رسانده‌ای که درخدمت مردم بوده؟ آیا تو با دخالت خامنه‌ای در سوریه و میلیارد میلیارد پول این مملکت را در سوریه خرج کردن، در حالیکه مردم از بدبختی و فقر خود و زن و بچه‌هایشان را می‌کشند مخالفی؟ اگر مخالفی چرا در علن مخالفت نکرده و محکوم نمیکنی؟ ما که می‌دانیم چرا؟ چون موضوعاتی مثل سوریه و یمن و لبنان و... اگر نباشد ولی‌فقیه به گفته خودش در خیابانهای تهران و شهرستانها باید با ارتش تهیدستان و جوانان و زنان و مردان جویای کار و آزادی چنگ در چنگ شود و نتیجه آن هم سرنگونی است.

رژیم هم که سرنگون شود، دم و دنبالچه‌هایش، از جمله رئیس‌جمهور شیخ حسن روحانی نیز سرنگون و باید پاسخگوی جنایات 40ساله‌اش از جمله سرکوب وحشیانه قیام دانشجویی سال 78 و قیام 88 و... باشد. (4)

این چه اعتدال و میانه‌روی و اصلاح طلبی است که فقط در حرف و شعار و فریب خودش را بیان می‌کند، ولی در عمل جز دروغ و دغل و فریبکاری و وعده‌های سر خرمن هیچ ندارد؟

بقول قدیمی‌ها دو دو تا می‌شود چهار تا، آخر من ایرانی که دنبال راه چاره برای خلاصی از این بیچارگیهای زندگی هستم، چه جوری بفهم که تو و بقیه‌تان که می‌گویید اعتدال و اصلاح و شکوفایی، آدمهای درست و پاک و مشکل حل کن هستید و بفکر توده‌های تنگدست؟ چه جوری بفهمم که تو با خامنه‌ای و بقیه جنایتکاران فرق میکنی و شریک دزد و رفیق قافله نیستی؟ تو هم که مثل احمدی‌نژاد و خامنه‌ای و... درخواست میکنی که: « توطئه‌گرها را هنگام نماز جمعه در حضور مردم به «دار» آویزان کنند تا تاثیر بیشتری داشته باشد». (5)

خطاب به شما اصلاح‌طلبان قلابی و حقه باز می‌گوییم: آقایان، آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت، و این حقیقت را مردم در شعارهاشان در قیام اخیر که «اصلاح طلب اصول‌گرا دیگه تمومه ماجرا» و شعار «مرگ بر روحانی» به ثبت دادند و شما نیز همراه ولی‌فقیه و مقام معظم‌تان به‌زودی راهی زباله‌دان تاریخ خواهید شد. این حکم تاریخ است.

سرنگون باد رژیم سفاک ولایت فقیه با همه دسته‌بندی هایش

ــــــــــــــــــــــــــــــــــ
1-اعتماد: بازداشت‌شدگان در بروکراسی پارلمانی ـ 25دیماه
2-تاریخ انتشار:۱۲دی ۱۳۹۶سایت انتخاب
3-یازده دی ۱۳۹۶سایت فرارو
4-روحانی 23تیرماه 1359در نطق خود در مجلس
پیروز باشید
                                                                           م. ایمان
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/92494b78-aa38-440f-9059-27b62554bac6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات