728 x 90

افزایش صادرات غیرنفتی خامنه‌ای

تجارت مواد مخدر  پس از برجام
تجارت مواد مخدر پس از برجام

 

آخوندها برای هر فعل حلالی هزار حکم مبهم دارند و برای هر فعل حرامی، یک تبصره شفاف! فی‌المثل برای حفظ خود می‌توانند به‌قول خودشان «اکل میته» هم بکنند! حکمی که صراحت و روشنی‌اش نیاز به هیچ تفسیر و تحلیلی ندارد.

‌اقتصاد مقاومتی خامنه‌ای اکنون با صادرات هروئین و کوکائین به اضافه کلوپ‌داری! در کشورهای دیگر به یکی از منابع درآمد آخوندها تبدیل شده است!

 

روز ۵اردیبهشت ۱۳۹۸ تلویزیون مصر با انتشار یک گزارش تصویری خبر از توقیف یک کشتی ایرانی داد که انباشته از مواد مخدر (هروئین خام) بود. سال ۲۰۱۶ نیز مصریها یک کشتی ایرانی دیگر را که حامل مواد مخدر در مقدار کلان بود توقیف کرده بودند. خبر آن مورد نیز مانند خبر کشتی اخیر بازتاب رسانه‌یی گسترده‌یی داشت.

بنا بر خبر جدید تلویزیون مصر در محدوده آب‌های سرزمینی مصر در دریای سرخ یک کشتی تجاری بزرگ توسط نیروی تجسس دریایی ضد مواد مخدر مصر و با همکاری نیروی دریایی این کشور شناسایی و توقیف شد. از مخازن و جاسازیهای این کشتی هزاران بسته بزرگ مواد مخدر کشف شد.

تجارت مواد مخدر پس از برجام هم ادامه داشت! (۲۰۱۶ میلادی)

تجارت مواد مخدر پس از برجام هم ادامه داشت! (۲۰۱۶میلادی)

 

این روزها با تشدید تحریم‌ آخوندها، صادرات مواد مخدر رژیم افزایش چشم‌گیری را نشان می‌دهد به‌طوری‌که با یک تراکم خبری در این زمینه روبه‌رو هستیم. چند از جدیدترین خبرهای مرتبط با این موضوع را اینجا می‌توانید ببینید:

  • رودخانه هروئین از ایران تا یونان!‌

روز ۴اردیبهشت ۱۳۹۸ پلیس یونان رئیس شبکه قاچاق هروئین از ایران به یونان را بازداشت کرد محموله کشف شده از سوی که یک مرد آلبانیایی است به ارزش ۲میلیون یورو نیز مصادره شد. سایت‌های آلبانیایی ضمن بازنشر این خبر از جریان سیل‌آسای ارسال مواد مخدر از ایران به یونان با عنوان «رودخانه‌های هروئین»! یاد کردند. یونانی‌ها طی ۳عملیات گسترده موفق به کشف و مصادره مواد مخدر مزبور شدند. از این گروه چند ۱۰۰کیلو گرم حشیش و کوکائین هم کشف شد. معاون رئیس پلیس یونان به خبرنگاران گفت رئیس این باند امکان تأمین مواد مخدر از ایران را داشته است.

  • روز۳۰فروردین ۱۳۹۸ العربیه به‌ نقل از مقامات بلغارستان خبر داد گمرک بلغارستان روز قبل از انتشار این گزارش از توقیف یک کامیون با بیش از ۲۸۸کیلو گرم هروئین متعلق به ایران خبر داده است. به گزارش خبرگزاری فرانسه این محموله از ایران وارد شده بود و از بزرگ‌ترین محموله‌های قاچاق مواد مخدر در سال جاری در بلغارستان به‌شمار می‌رود. بلغارستان در سال گذشته نیز یک محموله ۹۹۴کیلویی هروئین را از همان مبدأ (ایران) کشف و مصادره کرده بود، کما این‌که در آوریل ۲۰۱۷ نیز یک محموله مشابه ایرانی متعلق به نیروی قدس توسط پلیس ایتالیا کشف و ضبط شده بود.

پلیس اتریش نیز در سال ۲۰۱۷ محموله دیگری از همین نوع را کشف و مصادره کرده بود که از ایران صادر شده بود.

در همان زمان مسئولان ایتالیایی از بازداشت یک شبکه ۹نفری اعضای حشد‌الشعبی عراق که به وسیله یکی از فرماندهان نیروی تروریستی قدس به اسم غلامرضا باغبانی هدایت می‌شد، و دست‌اندر کار قاچاق مواد مخدر بود، خبر داده بود. به کفته همان منابع این شبکه از سال ۲۰۱۴ به این کار مشغول بوده است.

  • روز ۳۰فرودرین ۹۸ سایت رادیو فرانسه (فارسی) در گزارشی خبر فوق را تأیید و رله کرد و اضافه نمود یک محموله مشابه دیگر را هم پلیس رومانی کشف کرده است که از مبدأ ایران بارگیری شده بود!

همین رسانه افزوده بود: چند ماه پیش با بازگشت تحریم‌های آمریکا برضد (رژیم) ایران حسن روحانی دولتهای غربی را تهدید کرده بود که «در صورت تحریم، شما نخواهید توانست از زیر آوار مواد مخدر.... بمبها و ترورها به سلامت خارج شوید»!

  • در یک خبر دیگر یک سایت حکومت اقلیم کردستان در تاریخ ۵اردیبهشت ۹۸ خبر داد سپاه پاسداران طرح گسترده ارسال مواد مخدر به اروپا را از طریق هوایی، دریایی و زمینی آغاز کرده است. در چارچوب این طرح روز پنجشنبه ۵اردیبهشت هواپیمایی «فارس ایر قشم» پس از بارگیری بیش از یک تن مواد مخدر به مقصد دمشق پرواز کرد!

همین رسانه نوشت سپاه پاسداران پس از توافق با طالبان، مواد مخدر ارزان از افغانستان وارد کرده و از طریق مبادی متعددی مانند مرز کردستان یا آذربایجان به ترکیه ارسال می‌کند.

در عین‌حال که سپاه پاسداران از طریق اسکله‌های در بندرعباس و همچین بنادر سوریه در سواحل مدیترانه به توزیع گسترده مواد مخدر در اروپا اقدام کرده است.

  • در یک تحول دیگر یک افسر پلیس عراقی در استان بصره در روز جمعه ۳۰فروردین ۹۸ توسط افراد ناشناس به رگبار بسته و کشته شد. وی مسئول یکی از مراکز بازرسی در گذرگاه مرزی شلمچه بین ایران و عراق بود و بارها با قاچاقچیان مواد مخدر ی که از ایران وارد عراق می‌شدند درگیر شده بود. نام وی سرهنگ عبدالحسین التمیمی بود.

در یک خبر مشابه دیگر، جان بولتون و خزانه‌داری آمریکا یک شبکه مواد مخدر تروریستی مرتبط با رژیم ایران را افشا کردند. وی در توئیتی نوشت: « خزانه‌داری آمریکا و اداره

ضد مواد مخدر آمریکا یک شبکه دیگر نارکو تروریستی[مواد مخدری تروریستی] پولشویی که برای حزب‌الله کار می‌کند را افشا می‌کند».

همزمان خزانه‌داری آمریکا شخصی به اسم قاسم شمس» یک پولشوی معروف لبنانی و از کانال‌های مهم مالی پولشویی حزب‌اله را علنی کرد. یادآوری می‌شود که این دسته تروریستی یکی از زائده‌های سپاه پاسداران است.

وقتی علی خامنه‌ای «کلوپ‌داری» می‌کند!

وقتی علی خامنه‌ای «کلوپ‌داری» می‌کند!

 

 

به استناد به اخبار بالا روشن می‌شود که علی خامنه‌ای در شرایط اخیر که «شیرهای نفت» به اجبار، رو به بسته شدن می‌روند، در تلاش برای جایگزین کردن منابع و صادرات غیرنفتی، رو به سوی صادرات مواد مخدر به‌ویژه هروئین خام آورده است. اما یکی از باندهای فاشیستی درون رژیم به اسم «جنبش عدالتخواه» از زبانی یکی از اعضای شورای مرکزی خود به اسم علی اسکندری در مصاحبه با خبرگزاری بسیج دانشجویی پرده از یکی از جدیدترین تلاش‌های خامنه‌ای برای ایجاد اقتصاد بدون نفت برداشته و نوشته است «آقا» از طریق بنیاد مستضعفان دست‌اندر کار «کلوپ داری» در کشورهای خارجی است!

به زبان ساده، علی خامنه‌ای از همان راهی نان می‌خورد که مصرف کنندگانش در ایران را شلاق می‌زند، زندان می‌کند و گاهی هم حتی به‌قتل می‌رساند!

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/dc89c083-2290-4eeb-af41-8cccbaeacc5e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات