728 x 90

افشای بودجهٔ نجومی ارگانهای سرکوب

بودجهٔ نجومی ارگان سرکوب...
بودجهٔ نجومی ارگان سرکوب...

طبق اسناد منتشره از سوی گروه تلگرامی «قیام تا سرنگونی»، ارگانهای سرکوبگر مانند ستاد نیروهای مسلح و قرارگاه خاتم، وزارت دفاع، نیروی انتظامی، سپاه پاسداران، حفاظت اطلاعات سپاه، ارتش تحت‌امر، از توجه ویژه ولی‌فقیه و ارقام بالای بودجه برخوردار هستند.

یکی از سندها در برگیرندهٔ نامهٔ پاسدار باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به پاسدار قالیباف است.

در این نامه از تصویب ۳میلیارد یورو بابت بنیهٔ دفاعی در مجلس تشکر و از رئیس مجلس ارتجاع خواسته شده که «مبلغ ۷هزار و هفتصد میلیارد تومان نیروی قدس سپاه پاسداران به فصل اول سپاه منتقل شده و مابه‌ازای آن به اعتبارات بنیهٔ دفاعی نیروی سپاه اضافه شود»؛ علاوه بر آن در این نامه درخواست شده است که «حقوق کارکنان پایور نیروهای مسلح که اولویت اول نیروهای مسلح است، هم‌چنین کسری اعتبارات نگهداشت و رفاهیات، کمک به اعتبارات اطلاعات و سازمان بسیج، اضافه‌کاری فراجا، ساخت منازل سازمانی فراجا و کمک به اعتبارات ارتش، تقویت نیروی قدس و هوافضای سپاه و تقویت حفاها، دانشگاهها و عقیدتی‌ها علاوه بر مبلغ ۳میلیارد یورو عملی گردد».

در نامهٔ ۹فروردین ۱۴۰۲ پاسدار باقری به رئیس مجلس ارتجاع توزیع منابع سال ۱۴۰۲ بین نیروهای مسلح به قرار زیر مشخص شده است:

اعتبارات برای نیروهای مسلح در ۱۴۰۲: سپاه ۱۳۰هزار میلیارد تومان، ارتش ۶۸هزار میلیارد تومان، وزارت دفاع ۵۳هزار میلیارد تومان، نیروی انتظامی ۶۴هزار میلیارد تومان، ستاد کل و قرارگاه خاتم ۳۰هزار میلیارد تومان، کل نیروهای مسلح ۳۴۵هزار میلیارد تومان.

طبق دیگر اسناد افشا شده، برای رفع «دغدغهٔ فرماندهٔ کل قوا (خامنه‌ای)» بودجهٔ سازمان حفاظت اطلاعات سپاه ۵۰۰ میلیارد تومان، حفاظت اطلاعات رده‌های بسیج حداقل ۳۰۰میلیارد تومان، بودجه پشتیبانی حداقل ۱۰۰۰ میلیارد تومان، بودجه منازل سازمانی حداقل ۱۰۰۰میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.

در دیگر اسناد، شاهد نامهٔ محرمانه و آنی خیلی محرمانه آنی پاسدار سرتیپ مجید خادمی رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه در ۲ اسفند ۱۴۰۱ به قالیباف هستیم. در این نامه پاسدار جنایتکار مجید خادمی خواستار افزایش بودجه حفاظت اطلاعات سپاه به‌مبلغ ۲۸۰۰میلیارد تومان فقط برای سال ۱۴۰۲ شده است.

پاسدار قالیباف در پاسخ به این درخواست می‌نویسد: «با توجه به دستور فرماندهی معظم کل قوا در جداول سپاه به‌طور ویژه مورد توجه قرار گیرد!»

به‌رغم اختصاص این همه ارقام نجومی از اموال و بودجهٔ عمومی به ارگانهای سرکوبگر، هنوز دوقورت و نیم ژنرال‌پاسدارها و کارچرخانان سرکوب و جنگ‌افروزی باقی است.

 

هشدار پاسدار جلالی در مورد امنیت سایتهای هسته‌یی

پاسدار سرتیپ جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل در ۲۵مرداد ۱۴۰۲ یک نامهٔ خیلی فوری به پاسدار قالیباف نوشته و در مورد تهدیدهای اجرا نکردن استانداردهای حفاظت و صیانت در سایتها و مراکز اتمی توسط سازمان انرژی اتمی هشدار داده است.

در این نامه او می‌گوید از مورد توجه قرار نگرفتن الزامات ایمنی رآکتور اصفهان، آسیب‌پذیریهای حوزهٔ الکترو مغناطیس در مراکزی مانند فردو، نطنز، حوزهٔ سایبری مراکز، حوزهٔ کالبدی و برق و مواجهه با ریزپرنده‌ها گله می‌کند و می‌نویسد: «لازم است قبل از وقوع هر حادثه دیگری در مراکز صنعت هسته‌یی، تدابیر لازم اتخاذ گردد»

طبق این اسناد اولویت مجلس ارتجاع و دیگر ارگانهای تحت‌امر ولی‌فقیه، اختصاص بودجه‌های نجومی به دستگاه سرکوب و جنگ‌افروزی و نیز سلاحهای کشتار جمعی است.

این در حالی است که طبق اسناد منتشره در بودجهٔ ۱۴۰۳، ۴۶۳هزار میلیارد تومان کسری تحقق منابع نسبت به بودجهٔ مصوب در سال۱۴۰۲ وجود دارد. مالیات اشخاص حقوقی غیردولتی به ۳۵۶ هزار میلیارد تومان، (۳۹.۳) درصد، مالیات مشاغل به ۶۱.۳هزار میلیارد تومان (۵۰درصد) و مالیاتهای مستقیم و کالاها و خدمات به بیش از ۱۱۲۲ میلیارد تومان (۵۰درصد) در سال ۱۴۰۳ افزایش پیدا کرده است. علاوه بر آن نرخ تسعیر ارز دولتی برای کالاهای اساسی ۲۸ هزار و ۵۰۰تومان و برای سایر کالاها ۳۹ هزار و ۵۰۰تومان است. این به‌معنای بیرون کشیدن ۲۰ الی ۳۰هزار تومان در هر دلار از سفره و جیب مردم ایران است.

بدیهی است که کاستن روزمره از جیب مردم و افزودن به بودجهٔ نجومی ارگانهای رنگارنگ سرکوب، جنگ‌افروزی، تروریسم و تولید‌کنندگان سلاحهای کشتار جمعی و نیروهای نیابتی نتوانسته است و نخواهد توانست مانع از خیزش و قیام مردم ایران شود.

خامنه‌ای اگر تمام منابع و ثروتهای ملی ایران را به خدمت حفظ فاشیسم دینی و جیره و مواجب‌گیرانش درآورد باز از سرنگونی گریزی نخواهد داشت. این حکم تاریخ و قانونمندیهای متقن تکامل اجتماعی است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f1033875-cb84-4808-9389-fe50294bd1d0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات