728 x 90

انعکاس پیروزیهای مقاومت در ناله‌های احتضار

پیروزیهای مقاومت در ناله‌های احتضار
پیروزیهای مقاومت در ناله‌های احتضار

استبداد فرتوت دینی در زیر ضرب فعالیت کانون‌های شورشی و خیزش‌های گسترش‌یابندهٔ اجتماعی در حال دست و پا زدن است. پزهای تو خالی اقتدار و عر و تیزهای آن‌چنانی‌اش دیگر خریدار ندارد. به جای آن جابه‌جا با اعتراف به فلاکت و به ته‌خط رسیدگی از سوی مقام‌های ریز و درشت آن مواجه هستیم. برخی از این اعتراف‌ها، راه به رسانه‌های حکومتیبرد و در شبکه‌های مجازی دست به دست می‌گردد.

صحبت‌های وحید جلال‌زاده، رئیس کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع، تعریف جدیدی از زهوار دررفتگی نظام ولایت فقیه را به نمایش می‌گذارد.

 

آبکش‌شدن اقتدار پوشالی

تا قبل از فرود آمدن ضربه‌های پیاپی از سوی کانون‌های شورشی به ساختارهای حکومتی، پروپاگاند آخوندی این‌چنین تبلیغ می‌کرد که استبداد دینی شکست‌ناپذیر و غیرقابل نفوذ و اقتدار آن مثال‌زدنی است. زمان زیادی لازم نبود تا این بادکنک تبلیغاتی بترکد. در این سخنان دقت کنید.

«شما الآن می‌بینید که هم در حوزه اقتصادی هم در حوزه اجتماعی و هم در حوزه فرهنگی ما مورد تهدید واقع می‌شویم. جلسات متعددی در کمیته‌های مختلفی که ما داریم از جمله کمیته امنیت، کمیته جنگ نرم و جنگ سایبری ما تشکیل دادیم. رئیس کمیسیون امنیت ملی عضو کمیته دائمی پدافند غیرعامل هست که حوزه سایبری در آن حوزه جا می‌گیرد. خوب ما در حوزه سایبری الآن دیگر حملات متعدد شده قبلاً سالانه بود، ماهانه بود الآن ما بعضی وقتها می‌بینیم که در یک هفته دو بار مورد حملات سایبری قرار می‌گیریم» (تلویزیون شبکهٔ خبر رژیم. ۹تیر ۱۴۰۱).

این اعتراف بعد از آن صورت می‌گیرد که طی چهار ماه، کانون‌های شورشی چهار ضربه اساسی بر ساختارهای حکومت وارد آورده و هیمنهٔ پوشالی آن را فرو ریخته‌اند.

تسخیر شبکه‌های رادیو و تلویزیون نظام و پخش شعارهای «مرگ بر خامنه‌ای» و «درود بر رجوی» از ۲۷شبکه (به تاریخ ۷بهمن۱۴۰۰)

تسخیر دهها سامانهٔ وزارت سانسور و خفقان موسوم به وزارت ارشاد و درج تصاویر مسعود و مریم رجوی و عکس باطل شد خامنه‌ای (به تاریخ ۲۳ اسفند۱۴۰۰)

انهدام و تسخیر بیش از ۱۰۰سرور و کامپیوتر و دهها سامانه و بانک اطلاعاتی و ۳۷سایت و ۱۲سامانهٔ داخلی وزارت غارت جهاد کشاورزی (به تاریخ ۵ اردیبهشت۱۴۰۱)

تسخیر ۵۱۳۸ دوربین کنترلی در شهرداری تهران، مورد استفادهٔ بیت‌العنکبوت ولایت و مقر رئیسی جلاد، وزارت اطلاعات، سپاه پاسداران، نیروی سرکوبگر انتظامی و قبر خمینی (به تاریخ ۱۲خرداد۱۴۰۱)

این شکست‌ها تا جایی در سطح جامعه و در داخل رژیم پیچید که سایت حکومتی نامه نیوز در تاریخ ۱۸خرداد ۱۴۰۱ درباره هک شدن و از کار افتادن سیستم‌های کنترلی رژیم به درماندگی و ناتوانی در رویارویی با کانون‌های شورشی اذعان کرد و در مطلبی قابل تأمل نوشت:

«هک پشت هک و اختلال پشت اختلال! یک روز دوربین زندان، یک روز پمپ‌بنزین‌ها، یک روز صدا و سیما‌، یک روز هم سیستم‌های شهرداری از تابلوهای شهری گرفته تا دستگاههای شارژ بلیت مترو؛ حتی بلندگوی فلان پاساژ در مشهد هم هک می‌شود و جالب این‌که کسی نگران این همه هک نیست!»

 

«مقتدر مظلوم»!

دیدار معاون رئیس جمهور پیشین آمریکا از اشرف۳ با بازخوردهای مختلفی در درون حاکمیت مواجه بوده است. «داشتن اقتدار در عین مظلومیت»! از آن بازخوردهایی است که عمق و گسترهٔ فلاکت استبداد دینی را بیش‌از‌پیش بارز می‌کند. شیطان‌سازی سازمان‌یافتهٔ حکومتی تلاش داشت قبل از این دیدار، با چوب زدن بر مردهٔ رضاشاه این خط را پیش ببرد که مجاهدین در ایران از محبوبیتی برخوردار نیستند؛ اما اکنون با زبان معکوس به شکست این خط اذعان می‌کند.

«الان و امروزه بانیان ۱۷۰۰۰ترور ترور شهروندان جمهوری اسلامی بانی دادگاهی در سوئد در دادگاه آقای حمید نوری علیه جمهوری اسلامی شدند... در آغوش گرم و امن کشورهای اروپایی آرمیده‌اند و علیه جمهوری اسلامی اقامه دعوا می‌کنند معاون اول سابق رئیس‌جمهور آمریکا با این تروریستها آزادانه دارد ملاقات می‌کند و لذا جمهوری اسلامی همان فرمایش حضرت آقا که مقتدر مظلوم ما در عین اقتدار مظلومیت هم داریم و البته این وظیفه دستگاههای مربوطه را سنگین می‌کند».

 

رسید دریافت به ضربه‌های پیاپی

بدیهی است که این شکستها به‌گونه‌یی خودبه‌خودی صورت نگرفته است. همان‌گونه که در فحوای این یادداشت نیز به آن پرداخته شد، محصول فعالیت جسورانه، اختناق‌شکن و مداوم کانون‌های شورشی است. آنها از مقاومتی الهام می‌گیرند که در شکار فرصت‌های مبارزاتی و تبدیل کردن آنها به شکست استبداد دینی، از ثانیه‌ها سبقت می‌گیرد. تک‌تک ضربه‌ها به دیوار اختناق ممکن است به چشم نیاید ولی وقتی تداوم می‌یابند و به‌صورتی پیاپی و سمج بر یک نقطه فرود می‌آیند، آن را سوراخ می‌کنند.

اکنون دشمن با زوزه‌های احتضار دارد به این ضربه‌ها رسید دریافت می‌دهد.

 

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8324e533-2369-4c56-ba67-07399e7c2446"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات