728 x 90

خوردن جغرافیای ایران با اشتهای سیری‌ناپذیر

زمین‌خواری
زمین‌خواری

زمین‌خواری آخوندها

تا قبل از غصب حق حاکمیت مردم ایران به‌دست خمینی و سپس ورثه و گماشتگان او، پدیده‌هایی مانند «کوه‌خواری»، «زمین‌خواری»، «جنگل‌خواری» و دریا خواری وجود نداشت. همان‌طور که مقاومت ایران از فردای حاکمیت منحوس و غارتگر ولایت‌ فقیه بر آن تأکید کرد، این نظام سراپا فاسد با دجالیت به نام اسلام فقط برای نابودی تمامی منابع طبیعی کشورمان برپا شده و در طول این ۴۰سال هم این واقعیت مو‌به‌مو به اثبات رسیده است.

طی این ۴۰سال آخوندهای دزد و چپاولگر همهٔ هست و نیست این ملت را از آب و خاک گرفته تا جنگل و زمینهای کشاورزی و تا کوه و دشت و دریا را به یغما برده و به جیب گشاد و سیری‌ناپذیر خود ریخته‌اند. آنها هر آنچه را توانسته‌اند با سندسازی و زدوبند به نام خودشان و آقازاده‌ها و هزارفامیل خود کرده و هر چه را هم که نتوانستند، با وطن‌فروشی به کشورهای خلیج و یا دیگر کشورها واگذار کرده و پولش را بالا کشیده‌اند.

طی ماههای گذشته به چندین مورد از زمین‌خواری و کوه‌خواری از جمله کوه‌های اطراف تهران، توسط رسانه‌ها و مهره‌های رژیم اعتراف شده است.

آخرین موردی که رسانه‌های حکومتی نیز به آن اذعان کردند، زمین‌خواری در منطقه جنگلی حیران وابسته به استان گیلان بود.


تاراج خاک ایران!

خاک‌خواری نیز یکی از صنعت‌های پررونق در نظام ولایت‌ فقیه است. تولید یک سانتی‌متر مکعب خاک در طبیعت صدها سال طول می‌کشد، اما رژیم آخوندی نه تنها از این خاک حراست نمی‌کند، بلکه هزار تن از خاک کشور را تاراج می‌کند و به کشورهای حاشیه خلیج‌فارس به‌ویژه قطر و امارات می‌فروشد.

صدور خاک به این کشورها توسط نهادها و مهر‌ه‌های حکومتی تحت عنوان صادرات «خاک شیرین» انجام می‌گیرد، بخشی از این خاک در قالب محموله‌های شن، ماسه و مواد کانی فروخته می‌شود.

نظام آخوندی با غارت خاک ایران و فروش آن به کشورهای منطقه، کشاورزی این کشورها را تقویت می‌کند، در صورتی که بسیاری از دشت‌های ایران به‌دلیل سیاست‌های ضدمردمی و غارتگرانه این حاکمیت و به‌دلیل فرونشست زمین و بی‌آبی می‌میرند و به بیابان و کویر تبدیل شوند.

 

آب را هم فروختند!

غارت منابع ایران همان‌طور که اشاره شد فقط به کوه و خاک محدود نمی‌شود، آب نیز از منابعی است که ولی‌فقیه اقدام به فروش آن کرده است. در فروردین ۹۸ و در گرماگرم سیل ویرانگر، فاش شد که چگونه سردمداران دزد و غارتگر رژیم آبهای شیرین جنوب ایران را به کشورهای خلیج صادر می‌کردند؛ در حالی که مردم جنوب کشور آبی می‌نوشیدند که پر از گل‌ولای بود.

ناگفته نماند که حکومت آخوندی از سال ۸۸ به عراق آب آشامیدنی ارسال می‌کند و در آن سال خود را متعهد به انتقال ۱۲هزار متر‌مکعب آب به بصره کرد. در همان زمان وقتی از نوری مالکی نخست‌وزیر وقت عراق نام پیمانکار پرسیده شد گفت نمی‌توانم نام پیمانکار ایرانی را اعلام کنم.

سایت عصر ایران ۱۴شهریور ۱۳۸۸ از قول شلتاح عبود، استاندار بصره، نوشت اگر آب ایران نباشد از تشنگی خواهیم مرد. این حرف مقام عراقی در ارتباط با وارد کردن آب آشامیدنی ایران از طریق تانکر‌های آب از خوزستان به بصره بود.

 

جنگل‌خواری

روزی نیست که خبری از به تاراج دادن منابع طبیعی از گوشه و کنار این مملکت نشنویم. در دنباله کوه‌خواری و زمین‌خواری و حراج آب ایران، می‌رسیم به جنگل‌خواری.

یکی دیگر از جنایات نظام ولایت‌ فقیه نابودی بخش وسیعی از جنگل‌های ایران است. نابودی جنگل‌ها در زمره بحرانهای مرگباری است که محیط‌زیست ایران را از هر سو احاطه کرده است. کارشناسان می‌گویند ۱۰ تا ۲۰سال آینده جنگلهای شمال در منطقه هیرکانی نابود می‌شود. در همین رابطه هر روز شاهد هستیم که چگونه جنگلهای سرسبز شمال توسط عوامل رژیم برای باغ، ویلا، زمین و خانه‌سازی تخریب و یا عمداً به آتش کشیده می‌شوند، بر اساس آمار در ۱۰سال گذشته ۱۹۰هزار هکتار جنگل در آتش سوخته‌اند.

 

اعتراض به واگذاری کوه جهسک

در قبال این رویکرد حاکمیت آخوندی، مردم ایران دست روی دست نگذاشته و نظاره‌گر نبوده‌اند. آنها مقاومت خود را به اشکال مختلف نشان داده و نشان می‌دهند.

در ۱۵مهر ۹۸ کشاورزان خشمگین و به‌ستوه آمده، اقدام به تخریب لوله‌های انتقال آب کردند؛ این لوله‌ها در کادر یک پروژه رژیم به نام «طرح بروجن» برای سرقت آب زاینده‌رود کارگزاری شده بودند.

در هفته‌نامهٔ نی‌ریز فارس به نام هورگان(۱۷مهر ۹۸) خبری درج شد که حاکی از مقاومت مردم در برابر سیاست‌های ایران‌خواری آخوندها بود.

عده‌ای از مردم مشکان در منطقه کوه جهسک به واگذاری این کوه که از مناظر زیبای اطراف شهر نی‌ریز استان فارس می‌باشد اعتراض کردند. قضیه از این قرار است که باز هم دست‌اندر‌کاران حکومتی مثل همیشه برای بالا کشیدن منابع کانی منطقه به اسم معدن می‌خواهند آن را به بخش خصوصی واگذار کنند.

به گفته مردم شهر جهسک این کوه از زیباترین مناطق گردشگری این خطه می‌باشد.

آری تا زمانی که حراج سرمایه‌های ملی ایران ادامه دارد مقاومت در برابر آن نیز ادامه خواهد داشت. در این نظام سراسر جنایت و غارتگر، فساد و قدرت ۲امر تنیده به هم و جدایی‌ناپذیر هستند و تنها زمانی این غول هفت‌سر فساد از بین خواهد رفت که رژیم سراپا فاسد ولایت‌ فقیه سرنگون شود و سران و کارگزاران آن در دادگاه خلق به سزای شایسته‌شان برسند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/56c20b05-617d-4061-87a2-4529d3e2871d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات