728 x 90

دزدها دست یکدیگر را رو می‌کنند!

امام جمعه ایلام و خودروی لوکس او
امام جمعه ایلام و خودروی لوکس او

به اعتراف سردمداران و مهره‌های رژیم فساد و اختلاس در نظام آخوندی نهادینه شده است؛ روکردن دزدی و فساد باند رقیب به منظور گرفتن سهم بیشتری از چپاول تقریباً از ابتدای ربوده شدن انقلاب ضدسلطنتی توسط خمینی دجال شروع شده و تا امروز هم  ادامه دارد.

 اولین اختلاس کلان مربوط به سازمان اقتصاد اسلامی بود که عزت‌الله سحابی میزان آن را 120میلیارد تومان در ظرف یک سال (البته به پول  آن موقع یعنی دهة‌ 60) اعلام کرد. از آن پس نیز سلسله اختلاسهای نجومی چند هزارمیلیارد تومانی ادامه دارد.

تا این اواخر افشاگریها و روکردن دست باندها در دزدی و اختلاس به‌طور معمول در سرفصلها و موعدهای خاصی  از جمله هنگام نمایشهای انتخاباتی یا در شرایط تغییر مدیران صورت می‌گرفت؛ اما در هفته‌ها و روزهای اخیر موج افشاگریها بالا گرفته است.

سوال این است علت بالا گرفتن موج افشاگریهای اخیر چیست؟

 پاسخ را باید در قیام ایران و وحشت باندها از خشم و طغیان مردم جستجو کرد که هر باندی می‌خواهد رد خودش را گم کند و آدرس باند مقابل را می‌دهد.

در زمینه فساد در باند روحانی کیهان خامنه‌ای 9اسفند 96 می‌نویسد: «رشت الکتریک» را بالا کشیدند برای استادیوم و حجاب سناریو می‌سازند!

فقط یک نمونه که خبرگزاری فارس از گیلان مخابره کرده و به رسانه‌ها کشیده شده است، آقای کرباسچی شهردار اسبق، که این روزها، در این دانشگاه و آن دانشگاه برای عدالت و آزادی و حق انتخاب سخنرانی می‌کند، سال 82کارخانه رشت الکتریک را با حدود 600کارگر برای همسر خود، همسر قبه، همسر عبدالله‌ نوری و همسر شریعتی دهقان خرید، کارگرانش را بیکار کرد و حالا می‌خواهد زمین باقیمانده از آن کارخانه پررونق را با 60آپارتمان لوکس در شمال تهران معاوضه کند!».

 روزنامه آرمان وابسته به باند روحانی در زمینه فساد در شهرداری تهران  در زمان ریاست پاسدار محمد باقر قالیباف می‌نویسد: «جالب است بدانید یکی از کارمندان مؤسسه همشهری از سال 91 برای ادامه تحصیل به خارج از کشور رفت و در سال 93 به‌دلیل اتمام مدت مرخصی بدون حقوق، تقاضای تبدیل وضعیت و دورکاری شد و از اول شهریور 93 این فرد به‌عنوان کارمند مؤسسه همشهری و با پست دبیر سرویس همشهری آنلاین ماهانه حقوق و مزایا دریافت می‌کرد و این در حالی است که چهار نفر دیگر نیز به‌رغم عدم حضور در محل کار حقوق دریافت می‌کردند. علاوه بر این، 19نفر از کارمندان شرکت همشهری در سال 90، 30نفر در سال 91، 32نفر در سال 92، 54نفر در سال 93، 35نفر در سال 94، 51نفر در سال 95 و 47نفر در سال 96 به‌رغم عدم حضور مستمر در محل کار به‌صورت ماهانه حقوق و مزایا دریافت می‌کردند. وی با بیان این‌که استخدام 16نفر به‌عنوان مشاور مدیرعامل از سال‌های 90 تا 96 بدون کارکرد مشخص و بدون مجوز قانونی باعث شد که یک‌میلیارد و 500‌میلیون تومان هزینه به همشهری تحمیل شود». (آرمان 9اسفند 96)

موسوی لارگانی عضو مجلس ارتجاع از باند خامنه‌ای  به فساد در میان باندها و دولتهای حاکمیت آخوندی چنین اعتراف می‌کند: «اختلاس‌گران را به بهانه مأموریت فراری می‌دهند. تا زمانی که مسئولان مبارزه با مفاسد اقتصادی با تخلفات مالی خانواده و هم حزبی‌های خود برخورد نکنند، این مشکل حل نمی‌شود. فردی که خود در معرض مفاسد اقتصادی است، نمی‌تواند با مفسدان اقتصادی مبارزه کند.

وزیر نفت در این شرایط برای فرار رو به جلو و تبرئه خودش، می‌گوید که این متهم  سوءاستفاده‌های مالی خود را از سال ۸۷آغاز کرده بود.

 ۳هزار میلیارد تومانی خاوری برخورد نشد و به بهانه مأموریت فراری‌اش دادند. چه در دولتهای قبلی و چه در دولت فعلی، برنامه‌یی جدی برای مبارزه با مفاسد اقتصادی وجود ندارد.». (خبرگزاری مجلس 8اسفند 96)

محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت آخوند حسن روحانی نیز در ضرورت رسیدگی به پرونده دزدی و اختلاس  مسئولان نظام آخوندی می‌گوید: «باید برای همه مسئولان ما دوباره یک پرونده‌‌یی بدهیم به دادگاه همه یکبار دیگر در آن دادگاه بحث و بررسی شود». (تلویزیون رژیم8اسفند 96)

موضوع خودرو لوکس و اشرافی امام جمعه خامنه‌ای در ایلام  نیز این روزها نقل رسانه‌های باند روحانی شده است.

در این رابطه سایت حکومتی اعتماد آنلاین 9اسفند 96 می‌نویسد: «امام جمعهٴ پرادو سوار ایلام درباره اشرافی‌گری، اقتصاد مقاومتی، مصرف کالای داخلی و حقوق‌های نجومی چه گفته است؟

سبک زندگی امام جمعه ایلام در حالی مورد اعتراض افکار عمومی و رسانه‌ها قرار گرفته است که او بارها در خطبه‌های نماز جمعه تجمل‌گرایی، اشرافی‌گری، ویژه‌خواری، سهم‌خواهی و رانت‌خواری را تقبیح کرده و بر لزوم استفاده از کالای داخلی تأکید داشته است».

این چپاولها و دزدیهای نجومی برای دایر کردن بساط زندگی‌ اشرافی و آن‌چنانی؛ در حالی صورت می‌گیرد که اکثریت مردم زیر خط فقر هستند؛ و روزمره  فریاد آنها درجای جای ایران علیه ستم و غارت حکومت  فاسد آخوندی بلند است و شعار می‌دهند « اسلام را پله کردند؛ مردم را ذله کردند». 

 قیام مردم ایران نشان داد که این وضعیت باقی نخواهد ماند و مردم ایران بساط سرکوب و چپاولگری این رژیم را  در هم خواهند پیچید  و آن را در گور تاریخی‌اش خواهند کرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/31f888f7-22aa-4cc7-bafb-7d880e083fec"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات