728 x 90

ذوب شدن خانهٔ مومی دجالیت

اشرف ۳ - مجاهدان اشرفی صف کشیده‌اند
اشرف ۳ - مجاهدان اشرفی صف کشیده‌اند

براندازی استبداد موحش دینی، بنا به تجارب مجاهدین طی ۴۳سال مبارزه خونین و سهمگین، فقط با زبان قهر و آتش امکان‌پذیر است. به‌عبارت دیگر اگر یک میلی‌متر از اندیشهٔ سرنگونی آن کوتاه بیاییم به‌گونه‌یی اتوماتیک به راست درخواهیم غلطید. با هر ادعا یا پز روشنفکری اعم از دمکراسی، سوسیال‌دمکراسی یا سکولاریسم و آته‌ئیسیم یا هر عنوان مطنطن دیگر، به زائده‌یی در خدمت آن تبدیل خواهیم شد. در این زمینهٔ کارنامهٔ عبرت‌انگیز مدعیان در پساپشت ما قرار دارد. هر نیرویی که به درجاتی با این رژیم مرز سرخ نکشید و به سرفصل ۳۰خرداد ۶۰ پاسخی از جنس اثبات نداد، با عواقب اتودینامیک آن مواجه شد.

 

فونداسیون مبارزهٔ انقلابی

با اتکا به این یادآوری ضروری باید اضافه کرد که براندازی بنیادگرایی دینی، محتاج یک کارزار دامنه‌دار ایدئولوژیک، همپا و به موازات مبارزه همه‌جانبه و تمام‌عیار سیاسی و نظامی با آن است. جنگ ایدئولوژیک، زیرساخت این کارزار است. فونداسیون مبارزه انقلابی در تمام اشکال شناخته‌شده، روی آن سوار می‌شود.

وقتی از جنگ ایدئولوژیک صحبت می‌کنیم منظور دل‌خوش کردن به کار به‌اصطلاح آگاه‌گرایانه یا گنده‌گویی‌های ذهنی و به‌دور از پراتیک انقلابی و مبارزه تنگاتنگ با استبداد دینی نیست. منظور درافتادن همه‌جانبه با این بزرگ‌ترین آزمایش تاریخ ایران است.

اگر مردم ایران با حکومتی مانند حکومت شاه یا حتی یک دیکتاتور برآمده از کودتای نظامیان مواجه بودند، برانداختن آن نیاز به هزینهٔ چندانی نداشت. یکی از قیامهای سراسری مردم ایران، مانند قیام آبان۹۸ در استانداردهای امروز کافی است یک دیکتاتوری جرار را به زانو درآورد.

مردم ایران با رژیمی مواجه هستند که با سرقت دست‌آوردهای انقلاب ضدسلطنتی به روی کار آمده است. علاوه بر آن دجالیت مذهبی و سو‌ء استفاده از دین را نیز پشتوانه‌ٔ حاکمیت خود قرار داده است. با مسخ و قتل‌عام واژگانی مانند «انقلاب»، «آزادی»، «اسلام»، «امام حسین»، «عدالت»، «جمهوری» و... سعی کرده است حاکمیت قرون‌وسطایی خود را بر سر پا نگهدارد.

 

آنتی‌تز و هماورد نظام ولایت فقیه

آنتی‌تز چنین رژیمی «دین‌ستیزی» و تخطئه اعتقادات مردم نیست. این همان خبطی است که به تداوم عمر این رژیم جهنمی سوخت می‌رساند. بگذریم از این‌که آبشخور دین‌ستیزیهای آن‌چنانی نیز وزارت بدنام آخوندی است و با هدف انحراف براندازی و براندازان به آن دامن می‌زند.

آنتی‌تز و هماورد نظام ولایت فقیه باید نیرویی باشد که سوء استفادهٔ دجالگرانه و پراگماتیستی این رژیم از خدا، قرآن، اسلام، قرآن، پیامبر و امامان شیعی را خنثی کند. با نظرگاه و عمل خود اثبات نماید که نظام ولایت فقیه و آخوندهای ارتزاق‌کننده از آن، نه تنها مسلمان نیستند، بلکه بزرگ‌ترین دشمنان پیامبر و امام حسین به‌شمار می‌روند. بدتر از یزید و خلیفه‌های همگن او، از اسلام ابزاری برای سلطه‌جویی، ریاکاری، دین‌فروشی، جنایت، خون‌ریزی، بنیادگرایی، صدور تروریسم و فساد نهادینه و سیستماتیک ساخته‌اند.

نیرویی می‌تواند تمام‌عیار با بنیادگرایی تبلور یافته در نظام ولایت فقیه بجنگد که از هر حیث هماورد آن باشد.

مجاهدین با دارا بودن پشتوانه‌ٔ مبارزه با دو دیکتاتوری و برداشتی پویا و دینامیک از اسلام انقلابی تنها نیرویی هستند که این مبارزه را پرچمداری کرده و در آن دوام آورده و سرفراز و قدرتمند به پیش تاخته‌اند. البته بهای آن بسیار سنگین بوده است و خواهد بود. البته که مارک «منافق» خورده و نام آنها خط قرمز اصلی این حکومت است ولی همهٔ شواهد و داده‌ها نشان می‌دهد که تاریخ مبارزه مردم ایران، آنها را برای چنین روزی در دامن خود پرورده بود.

 

مواضع مجاهدین در تلفن‌ دستی مردم

مجاهدین اسلام را به‌عنوان تئوری راهنمای مبارزه در سالهایی کشف کردند که آخوندها مجیز سلطنت را می‌گفتند و توجیه‌گر وضع موجود بودند.

راستی اگر آنها نبودند امپراطوری توسعه‌طلب و ویرانگر آخوندی تا چند قرن می‌خواست ادامه یابد؟

اگر تا دیروز صدای مجاهدین در اشرف محاصره شده و کمپ لیبرتی عراق آن‌چنان‌که باید به‌گوش مردم ایران نمی‌رسید و خامنه‌ای و دستگاه عریض و طویل شیطانی او با فراغ بال به شیطان‌سازی از آنها می‌پرداختند، امروز ورق چرخیده است. امروز مجاهدین و مواضع آنان به یمن پیشرفت تکنیک‌های ارتباطی، به خانه‌ها و تلفنهای دستی مردم راه پیدا کرده است. این بزرگ‌ترین تهدید برای حاکمیت یزیدی خامنه‌ای است. از هول این تهدید گاه عمامه بر زمین می‌کوبد و صحبت از «جهاد تبیین» می‌کند، گاه به طرح رسوای «صیانت از فضای مجازی» پناه می‌برد اما هیچ‌کدام نمی‌تواند حکومت او را از خطر سرنگونی نجات دهد.

 

گوش خود را ببندید!

زوزهٔ احتضار دایناسورهای در حال انقراض این روزها فضای مجازی را آکنده است.

آخوند محمد حسن دعایی با وحشت به بدنهٔ در حال ریزش حکومت هشدار می‌دهد:

«عزیزان من ببینید قدرت رسانه را ببینید تبلیغات به افکار عمومی چه کار می‌کنه اینجور نباشه که آقا هر چی برای ما تو این موبایلها نقل شد هر کسی آمد یک خبری گفت یک حرفی زد که وقتی انسان رصد می‌کند می‌بیند که سرمنشأهایش در آلبانی نشستند نه یک نفر نه دو نفر هزاران نفر استخدام شدند».

این بوق حکومتی برای خنثی کردن خطر مجاهدین به درازگوش‌های نظام توصیه می‌کند که گوش خود را ببندند!

«نباید شما اوزون باشی همه‌اش گوش‌ات باز باشه هی به تو بگویند بالاخره تو نفس تأثیر می‌گذارد»! (تلویزیون آستان قدس رضوی. ۳اردیبهشت ۱۴۰۱)

 

دشمنی که دست‌بردار نیست!

آخوند محمد باقر فرزانه همانند او نعره برمی‌دارد و با کلافگی به عناصر واماندهٔ حکومت می‌گوید:

«خیلی خطرناک است، خیلی خطرناک است، این نظام، این حکومت برادران! محصول هزار سال تلاش انسانهای مخلص در حوزه‌های علمیه (است)... اگر ما غافل شویم، امر به معروف نکنیم، نهی از منکر نکنیم، معاویه‌های دیروز هستند امروز نفوذ می‌کنند (مجاهدین). هستند... یک وقتی دیدید سر از خواب برمی‌داریم که همه چیز از دست‌مان رفته است... خصومت دشمن را نگاه کنید آخه چرا دشمن ۴۳سال است به هیچ قیمتی دست بردار نیست از این‌که بتواند یک لطمه‌یی یک صدمه‌یی یک ضربه‌یی به این نظام به این مردم بزند. ». (همان منبع). .

***

این جن‌جنون‌شدن‌ها، غیه‌کشیدنها و یقه‌درانی‌ها آیا جز برای این است که خانهٔ مومی دجالیت به‌سرعت در حال ذوب شدن و فرو ریختن است؟

این پدیدهٔ مبارک، محصول ۴۳سال مبارزه نفس‌گیر با ارتجاع و بنیادگرایی دینی است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5118060b-ff61-41dd-af69-b6f97db7dc70"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات