728 x 90

رخداد ـ خشم مردم گنبد و فرار پاسداران در آغاز سال۱۴۰۰

صحنه‌های فرار سپاه پاسداران خامنه‌ای در آغاز سال۱۴۰۰ در وحشت از فوران مردم خشمگین گنبد.

مردمی که در اعتراض به تعرض وحشیانهٔ پاسدار خامنه‌ای به دو دختر ۷ و ۸ساله از روستای عرب سرنگ گنبد کاووس، خواب را از چشم خامنه‌ای و پاسدارانش ربودند.

ساعتی پس از خیزش مردم غیور گنبد، سرکردهٔ دادگستری، سراسیمه و هراسان به صحنه آمد تا ضمن شایعه خواندن جنایت، آتش را خاموش کند:

 

علی یزدانی سرکردهٔ دادگستری گنبدکاووس ـ ۳فروردین ۱۴۰۰:

در پی همین مسائل و متأسفانه بخشی از معاندین از این فضای مجازی سو استفاده کردن و مردم را ملتهب کردن و همین‌طور که شاهد بودیم ساعت ۵بعدازظهر فراخوان داشتند و جلو دادگستری حضور پیدا کردن

یک رسانهٔ حکومتی اقتصاد نیوز سوم فروردین در مطلبی با عنوان ماجرای تعرض به ۲دختر ۷ و ۸سال در گنبد چه بود؟ ضمن رد اتهام تجاوز، از قول دادستان نوشت:

متهم به دادستانی احضار و پس از اخذ اظهارات، اتهام آدم‌ربایی به او تفهیم و فعلاً روانه زندان شد.

تغییر جنایتکارانهٔ جرم پاسدار از تعرض به آدم‌ربایی، سوختی شد بر آتش عصیان مردم

در نظام ولایت فقیه پاسداران از هفت دولت آزادند. سعید طوسی قاری مخصوص خامنه‌ای نیز پس از تعرض جنسی به دهها کودک معصوم، به‌رغم چندین شاکی خصوصی در پرونده و اعتراف به تعرض، در منتهای حیرت، تبرئه شد.

البته این بار وحشت و فرار پاسداران از چنگ مردم خشمگین و هراس کارگزاران نشان می‌دهد نه خامنه‌ای دیگر توان لاپوشانی و قدرت‌نمایی دارد و نه مردم تحمل می‌کنند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f36c6882-18bf-45a1-aaf6-21eb846de94b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات