728 x 90

سیگما- افشای فعالیت سایبری رژیم

شرکت امنیت سایبری ترداستون۷۱ یک شرکت معتبر در رصد فعالیت‌های سایبری است و به‌خصوص بر روی فعالیت‌های سایبری رژیم آخوندی متمرکز شده است.

این شرکت جزئیاتی از یک عملیات نفوذ با پشتیبانی اطلاعاتی رژیم ایران را منتشر کرد.

سایبری رژیم با استفاده از کاراکتر زنان، ربات و حساب‌های جعلی، کنترل و فرماندهی پست‌گذاری، گسترش کارزار در توئیتر به شکل «عدد دانبار» و... . کمپینهای کاذب ایجاد می‌کند.

رئیس اطلاعاتی ترداستون می‌گوید: «سپاه و وزارت اطلاعات با کارزار هماهنگ دروغپردازی، مخالفان را هدف قرار می‌دهند. از جمله، تهاجم به کنفرانس آنلاین مقاومت ایران در تابستان ۹۹».

ترداستون این تهاجم را به‌صورت فنی آنالیز کرده است:

توئیتر در ایران فیلتر است، اما بدون احتساب کاربران احتمالی وی‌پی‌ا ِن، دست‌کم ۳۵ تا ۴۵درصد حساب‌ها از داخل ایران وصل شدند، که الآن ۲۰درصد آنها موجود نیست.

۵۰درصد حساب‌ها، جدید با فالوئر پایین و غیرفعال بودند.

۱۳حساب مدیریت و گسترش این کارزار را به عهده داشتند که با پا گرفتن کارزار سکوت کردند.

هماهنگی‌ها برای جلوگیری از لو رفتن بر روی تلگرام و روبات انجام می‌شد.

هدف این کمپین مشخصاً شیطان‌سازی علیه مریم رجوی بود.

اعضای این کارزار خودشان را مخالف رژیم و یا برانداز نشان می‌دادند.

یکی از فضیحتهایی که ترداستون برملا کرده استفاده از کاراکترهای زنان جوان در حکم «پرستوهای سایبری» است، شورای فضای مجازی بسیج با دهها هزار عضو برای کمپینهای اخلالگرانه آموزش می‌دهد، همانند کمپین اخلال‌گرانه در کنفرانس مقاومت.

اما رژیم مدعی است مجاهدین پایگاهی ندارند، و مهم نیستند، اما دهها هزار نفر را با هزینه‌های کلان بکار می‌گیرد، و تمامی بی‌آبروهایی را به جان می‌خرد تا حرف مجاهدین شنیده نشود این اثبات وحشت رژیم از مجاهدین است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/344971af-e49c-44f9-9dd6-ec00f40230bc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات