728 x 90

نیروی گریز از مرکز؛ دروگر گردانهای سایبری

حملات سایبری
حملات سایبری

عنوان و تیتر یک خبر بچه‌ترسان که دیروز و امروز مشاهده شد، یکی دیگر از بلاهت‌نمایی‌های سپاه پاسداران خامنه‌ای است. سرکرده سپاه ضد محمد تهران به پیروی از پاسدار سلامی که همواره روی بالن توهم نقاشی و گشت و گذار می‌کند، یک‌بار دیگر فیلی هوا کرد تا شاید ایرانیان وحشت کرده، اینترنت را ترک گفته و دو دستی تقدیم جولان دادن «گردان سایبری در فضای مجازی» کنند!

پاسدار سلامی از این پیش‌تر وقتی که در موضع معاونت سپاه پاسداران بود، چندبار بالن‌ پیمایی و فضانوردی برای نشان دادن اقتدار نظام کرده بود؛ ولی تمام آن جبروت‌ نمایی‌های مضحک بچه‌ترسان، با خروش قیام آبان۹۸ درهم پیچیده شد و نظام آخوندی را تا لب پرتگاه سرنگونی برد.

حالا یک‌بار دیگر گویی که دنیا هنوز در عصر ماموت است و قوی‌ترین و سریع‌ترین محصول ارتباطی آن فیل و شتر است، سرکرده سپاه ضد محمد تهران به میدان آمده تا مردم ایران و نسل جوانان قیامی را تهدید کند که «۱۴۴گردان سایبری در فضای مجازی برای بصیرت‌ افزایی و رفع ابهام‌ آفرینی‌ها و دروغ‌گویی‌های معاندین فعالند»! (خبرگزاری ایسنا، ۲۷آبان۹۹)

تا این جای خبر گویا در ایرانی که از سه قیام بزرگ برای سرنگونی نظام جهل و جنایت عبور کرده، قحطی خرد و بصیرت است و جانیان بالفطرهٔ سپاه در ایران و سوریه و عراق و لبنان و یمن باید برای مردم ایران «بصیرت‌افزایی» کنند. این در حالی‌ست که در ۴۱سال گذشته همواره صورت مسألهٔ مردم این بوده است که یک قوم بدوی باز آمده از جهالت قرون را از ایران بیرون بیاندازد. علاوه بر این ذی‌شعورترین و خردمندترین پویش و فعالیت ایرانیان این بوده است که تمامیت نظام آخوندی را نفی کرده‌اند. از قضا مشکل اصلی جمهوری اسلامی هم این است که نتوانسته فرهنگ بالنده و اصیل ایران را هم‌چون تمام اشغالگران سلف خود تسخیر و منکوب کند.

از آنجا که دجالیت در رگ و خون عناصر و کارگزاران نظام آخوندی است، در چند سطر بعد منظور از «بصیرت‌افزایی با ۱۴۴گردان سایبری» روشن می‌شود. سرکرده سپاه ضد محمد تهران در قدم بعد آدرس سر راست‌تری می‌دهد و می‌گوید:

«از سوی سپاه تهران پنج مرکز امر به معروف و نهی از منکر در تمام سطوح و موضوعات ایجاد شده است که هدف از ایجاد چنین مراکزی فقط حجاب نخواهد بود».

مردم ایران ــ به‌خصوص زنان شریف ایران ــ طی ۴دهه، امر به معروف و نهی از منکر نظام آخوندی را که جز مزاحمت خیابانی همراه با بی‌حرمتی به ساحت بانوان و جوانان، ضرب‌وشتم، دستگیری، زندان و از هم پاشیدن خانواده‌ها نبوده است، لمس کرده‌اند. کافی‌ست همین امر و نهی‌های جنایت‌بار را به گردانهای سایبری نظام تعمیم داد تا روشن شود که منظور از «فقط حجاب نخواهد بود» چیست و چه جنایاتی در خمرهٔ نظام سامان داده می‌شود.

از آنجا که صورت مسألهٔ مردم با نظام آخوندی فقط قیام و سرنگونی است، فرمانده سپاه تهران مجبور می‌شود این شکلک‌بازیهای مبتذل و میمونی را هم کنار بگذارد و نشانی اصلی تیتر «۱۴۴گردان سایبری در فضای مجازی» را بدهد. این نشانی در وهلهٔ نخست نشان از سرکردهٔ جانی و قاتل مردم سوریه و عراق تحت عنوان «پویش سلیمانی» دارد. گزارش خبرگزاری ایسنا حاکی از مشغولیات ۲۴ساعتهٔ نظام و سپاه برای جلوگیری از انفجار باروت در زیر پوست شهرهای ایران است. این‌جاست که از عنوان بچه‌ترسان «۱۴۴گردان سایبری» پرده‌برداری می‌شود:

«فرمانده سپاه تهران از اجرای «پویش سلیمانی‌ها» در تمام پایگاههای بسیج تهران خبر داد و درباره اقدامات امنیتی سپاه تهران طی دو هفته آینده گفت: از ابتدای سال۹۹ در ارتباط با ایجاد امنیت در سطح شهر همکاریهایی داشته‌ایم، در هفته‌های آتی نیز که با دو هفته تعطیلی مواجه هستیم با دوستان نیروی انتظامی همکاریهایی خواهیم داشت» (همان منبع).

همین چند سطر بازگو شده از قول سرکرده سپاه ضد محمد تهران نشانی دقیق یک مختصات بین مردم ایران و نظام آخوندی است. این اعتراف، گویای نبردی همه‌جانبه از جانب مردم و جوانان ایران ــ چه در فضای مجازی و چه در کف خیابانهای ایران ــ با تمامیت نظام است. در گرامی‌داشت سالگرد قیام آبان۹۸ دیدیم که میلیون میلیون ایرانی در فضای مجازی به مقابله با گردانهای سایبری نظام آخوندی رفتند و سپاهیان مدافع جهل و جنایت، هیچ غلطی نتوانستند بکنند.

تمامی خبرهای این چنینی که سرجمع شوند، گویای این واقعیت هستند که از پس قیام آبان۹۸، باروتی در حال فشرده شدن است. همهٔ این نوع خبرها می‌گویند ایران در آستانهٔ یک تحول ناگزیر چون شتاب گرفتن نیرویی گریز از مرکز برای رها شدن است. این رهایش که چاشنی آن انفجار اجتماعی‌ست، قدرتی به هم آمیخته از ارتباط اینترنتی، اعتراضات و اعتصابات سراسری و تسخیر کف خیابان‌ها را داراست. تنها نسیم بال این نیروی گریز از مرکز، دروگر گردانهای سایبری جانیان جهول و جنایتکار ولایی است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f0f15347-e248-4e0b-bae3-b4aeb6eb0f25"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات