728 x 90

هنگامی که مردم به خامنه‌ای اعلام جنگ می‌دهند!

سیل پلدختر
سیل پلدختر
  • این سیل نه تنها دشمنی عمیق آخوندها و پاسدارانشان با مردم ایران را بیش‌از‌پیش آشکار و اثبات کرد، بلکه متقابلاً پرده‌ رعب و وحشتی را که تاکنون بین مردم و پاسداران حائل شده بود، از میان برداشت. چنان‌چه مردم اکنون به‌صراحت خامنه‌ای را مورد حمله قرار می‌دهند و از او می‌خواهند که دنبال کارش برود.
  • اخراج مفتضحانه بالاترین فرماندهان پاسداران از مناطق سیل‌زده و رجزخوانی حماسی مردم برضد خامنه‌ای خبر از ایجاد تعادل‌قوای جدیدی بین مردم و دیکتاتوری آخوندها می‌دهد.

با گذشت بیش از ۲هفته از وقوع سیلاب‌های ویرانگر در ۲۴استان کشور و ویرانیها و ضایعات گسترده جانی و مالی؛ اکنون دیگر کاملاً مشخص شده که رژیم به‌رغم آن که می‌تواند بهترین و بیشترین کمک‌ها را به مردم سیل‌زده میهنمان کند اما کاری نمی‌کند.

اکنون همگان می‌دانند که در تمامی نقاط ایران شهرهای زیرزمینی موشکی پاسداران بهترین و امن‌ترین نقاط برای اسکان موقت مردم سیل‌زده‌ای است که هیچ مأمن و پناهگاهی ندارند.

اکنون همگان به‌روشنی و به گواهی خبرهای موجود می‌دانند که حتی یک مقر سپاه پاسداران در سراسر کشور و در تمامی ۲۷– ۲۸استانی که دچار سیل‌زدگی شدند، مشکل آبگرفتگی هم پیدا نکردند چه رسد به سیل‌زدگی!

اکنون همگان به‌روشنی می‌دانند که در تمامی مصایبی که اکنون گریبان بخش عظیمی از مردم ایران را گرفته حتی یک مورد نیست که پاسداران و وزیر و وکیل این نظام دچار سیل شده باشند! چرا که آخوندها و پاسداران در بهترین اماکن و امن‌ترین نقاط شهرها و حتی در ییلاق و قشلاق مسکن گزیده‌اند.

همان‌طور که همگان می‌دانند کمک کردن به سیلزدگان برای آخوندها و پاسدارانشان هیچ زحمتی ندارد آنها بهترین و مدرن‌ترین ماشینآلات مهندسی را در پادگانهایشان دارند، ماشینهای راهسازی و لوله‌گذاری مدرنی که قرارگاه موسوم به خاتم پاسداران در اختیار دارند در منطقه نمونه و بی‌نظیر است آنها می‌توانند در ساعت چندین کیلومتر کانال حفر کنند، خاکریز ایجاد کنند و شهرها، روستاها و مزارع مردم را از خطر سیل نجات دهند، کما این‌که می‌توانند با قایق‌های کوچک سپاه پاسداران مردم را از مناطق محاصره شده در سیل نجات دهند و هزاران کمک دیگر اما آخوندها و شخص خامنه‌ای به جای تمامی این‌ کارها ترجیح می‌دهند با اعزام نیروهای سرکوبگر به اسم گشت محلات با سپر و گاز اشک‌آور و... فضای ملتهب سیاسی مناطق سیل‌زده را کنترل کنند تا کار در همین هنگامه پر تنش سیل به قیامی بی‌مهار تبدیل نگردد.

و البته در کنار تمامی خرابکاریهایی که همین پاسداران و همین آخوندهای رذل حاکم کردند و باعث سرازیر شدن این سیل بی‌مهار به شهرها و خانه و کاشانه مردم شدند رسیدگی به وظایف ناکرده حکومتی در جریان سیل و پس از سیل نیز در کارنامه آخوندها و پاسداران ثبت است تا روز حسابرسی نهایی آنان در پیشگاه دادگاه بزرگ خلق.

به هر حال اکنون فضای جامعه حال و هوای دیگری دارد که برای خامنه‌ای و نظامش بسا خطرناک‌تر از روزهای پیش از سیل است. اکنون مردم دیگر آن ترس و مراعاتی را که روزهای پیش از سیل نسبت به دیکتاتور و پاسداران سرکوبگرش داشتند ندارند و در مقابل هر دوربینی بدون پرده‌پوشی هرآنچه شایسته آخوندها و پاسدارانشان هست را می‌گویند. نکته‌یی که از نظر سیاسی حائز اهمیت بالایی است. چند مورد از این قبیل واکنش‌های انقلابی مردم نسبت به دیکتاتور را می‌توانید در کلیپ پیوست این یادداشت ببینید.

این بار مثل زلزله بم و کرمانشاه و سرپل‌ذهاب نیست که فاجعه در یک نقطه باشد دو سوم ایران درگیر سیل ویرانگری هستند که از بزرگ و کوچک همه انگشت نشانه را روی سپاه پاسداران برده‌اند و آن را عامل اصلی این ویرانگری می‌دانند. اعتراضهای مردم اکنون منشأ اصلی ویرانی را نشانه رفته است.

 

اعلام جنگ مردم به خامنه‌ای

در یک ویدئو یک هموطن شریف اصفهانی دقیقاً خطاب به خود خامنه‌ای و سپاه اعلان جنگ می‌دهد و می‌گوید شما باید بروید. این زبان حال اکثریت قریب به اتفاق مردم ایران است. اکنون دیگر برای همه مردم روشن شده میلیاردها دلار که صرف سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات و سایر ارگانهای سرکوب به بهانه تأمین امنیت می‌شود به ناامنی بیشتر برای اکثریت مردم تبدیل شده است. امنیت برای مفتخوران و ناامنی برای اکثریت جامعه این باید عوض شود و عوضش هم می‌کنیم.

 

خامنه‌ای!‌ لعنتی!‌ تمومش کن!

یا در فیلم دیگری یک خانم شجاع آذری با کلماتی تند و تیز و مشخصاً خطاب به خامنه‌ای می‌گوید تو که مثل مجسمه آنجا نشسته‌ای، لعنتی‌ها! ملت از دست تو عاصی شده‌اند از دست تو رنج می‌برند این مادر شجاع آذری به خامنه‌ای می‌گوید:

ما شاه را بیرون کردیم که ملت راحت و آزاد باشند بیرون نکردیم که روی سیاه شما را نشون بدیم و...... 

 

هیچ کمکی جز کمکهای مردم در کار نیست

آخوند پاسدارها کمک‌ها را به عوامل و جاسوس‌های خودشان می‌دهند

در صحنه‌ای یک خانم هموطن از شهر معمولان در مصاحبه با یک گزارشگر می‌گوید:«نه برق داریم نه آب داریم هیچیک از مسئولان حتی شهردار معمولان هم اینجا نیامده فقط یک بار امام جمعه معمولان اینجا آمده آنهم هیچ کاری برایمان نکرد. قول یک چادر را داد ولی چادر را نداد.

شبها در ماشین می‌خوابیم. فقط کمکهای مردمی است که به ما می‌رسد. در این هوای سرد نه پتو نه غذای گرم هیچ چیزی نداریم دولت به ما کمک نقدی بدهد خودمان سرپناهی درست کنیم.

 

دورانی که عوض می‌شود

رژیم دیگر نمی‌تواند در عصر ارتباطات جلوی نشر اخبار چپاولگریهای خود را بگیرد. نمی‌تواند با دجالیت کمکهای مردمی را به جیب گشاد خود بریزد. مردم بلافاصله در شبکه‌های اجتماعی با یک کلیپ، چند و چون قضیه را به اطلاع همه می‌رسانند.صدها و بلکه هزاران کلیپ منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی این را اثبات می‌کند.

کودکان ۷-۸ساله دانش‌آموز خودشان گونیهای شن و خاک را جابه‌جا می‌کنند. پیرمردان و پیرزنان خودشان در جلوگیری از گسترش فاجعه آستین بالا زده و با کمر خمیده کار می‌کنند.

سپاه و بسیج اگر راست می‌گویند امکاناتی که به عراق و یمن و سوریه می‌فرستند را قطع کنند و تمامی ماشین‌آلات موجود در پادگانهایشان را در اختیار مردم قرار بدهند.

 

اما این یک‌سوی سکه است. بی‌تردید این اعتراضها گسترش یافته و آنگاه است که سیل بنیان‌کن خلق قهرمان تمامیت این رژیم را از جا کنده و خود امورات خویش را به‌دست خواهند گرفت، آن روز دیر نیست.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b438f66e-2725-4dc2-bc7e-e25eedabfb3d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات