728 x 90

کابوس سرنگونی ۹۸ و تلاطم هراس‌زدگان

هراس امام‌جمعه‌های خامه‌ای از سرنگونی
هراس امام‌جمعه‌های خامه‌ای از سرنگونی

وحشت خامنه‌ای از سال ۹۸ سراپای نظامش را گرفته و تبدیل به کابوس خواب و بیداری بسیاری از مهره‌های حکومتی از هر دو باند رژیم شده است.

این کابوس هم ابزار هشدار باندها به یکدیگر شده و هم موجب بالا گرفتن جنگ باندها در بحران بی‌راه‌حلی نظام شده است.

 

علم‌الهدی: نفوذ حتی در جریانهایی امثال بنده 

در باند ولی‌فقیه نمایش جمعهٔ مشهد تریبون ابراز وحشت شد و آخوند احمد علم‌الهدی با بیان این نکته که مقصودش از «فتنه» باندهای مغلوب رژیم در سال ۸۸ نیست پس از آن که انواع ضعفها و شکست‌ها را بار دشمن کرد با بیانی متناقض گفت: «این دشمن ما را که ول نمی‌کند این توطئه دارد. فتنه دارد. توطئه و فتنه دشمن دو راهبرد یعنی دو اصل در راهبرد توطئه و فتنه دشمن هست یکی نفوذ یکی استحاله».

علم‌الهدی سپس ناخواسته به عمق وارفتگی و آسیب‌پذیری باند خامنه‌ای اذعان کرد و گفت: «از همه بدتر در جوامع ما نفوذ می‌کند و از همه جلوتر در جریانهای ارزشی و نیروهای حزب‌اللهی نفوذ می‌کند. نفوذ دشمن مخصوص مدیریت نیست نفوذ دشمن همه جا هست حتی ممکن است در جریانهای امثال بنده هم نفوذ کند».

مهدی محمدی، مهرهٔ امنیتی باند خامنه‌ای هم نشانی مشابهی می‌دهد، نشانی قیام ۹۶ را که خامنه‌ای مجاهدین را یکی از ۳ضلع مثلث قیام و نیروی در صحنهٔ آن نامید: «ما از دیماه سال ۹۶ به اینطرف با یک تلاش جدید برای به خیابان آوردن اصطلاحاً طبقات محروم مواجهیم».

امام‌جمعه خامنه‌ای در گچساران به نیروهای حکومتی هشدار می‌دهد: «حواس‌ها باید جمع باشد چرا که دشمن برای ۹۸ هم فتنه‌ها دارد».

آخوند مرتضی ملکیان در شاهین‌شهر هم نگران فعالیت‌های مجاهدین است: «مجاهدین در حال برنامه‌ریزی فتنه‌گری در کشورمان هستند».

ملاحظه می‌شود که هر چه شرایط برای حاکمیت آخوندی سخت‌تر می‌شود و تعارضات بین مردم و مقاومت ایران با آن عمیق‌تر و اعتراضات اجتماعی گسترده‌تر می‌شود، هراس و فغان سردمداران و مهره‌های آن نسبت به «دشمن» که نام مستعار قیام و اعتراضات مردمی، فعالیت کانونهای شورشی و فعالیت‌های مقاومت ایران است، روزبه‌روز بیشتر می‌شود.

 

وحشت از دشمن در سال ۹۸

وحشت آنها از «دشمن» و فعالیت‌های آن در آینده به‌خصوص در سال ۹۸، هراس از این است که ممکن است در این سال سرنوشت هولناکی برای رژیم و باندهای درونی آن رقم بخورد.

پیش‌بینی آنها نسبت به فعالیت‌های «دشمن» و نگرانی از آینده تاریک بر اساس وقایعی است که از یک‌طرف در حال حاضر در صحنه سیاسی و اجتماعی ایران توسط مردم، کانونهای شورشی و مقاومت ایران انجام می‌شود و از طرف دیگر بر اساس اشراف به این واقعیت است که این حاکمیت به بن‌بست رسیده و غرق در بحران هیچ چشم‌انداز جدی برای خروج از این بن‌بست و این بحران ندارد.

این واقعیات چشم‌انداز سرنوشت حکومت آخوندی در سال ۹۸ را برای آنها تیره و هولناک و هراس آنها را از «دشمن» روزبه‌روز بیشتر می‌کند.

این چشم‌انداز قطعاً توسط مردم ایران از طریق اعتراضات و قیام‌هایشان و فعالیت‌های کانونهای شورشی و با حمایت مقاومت ایران یعنی همان دشمنی که علی خامنه‌ای و نظامش سخت از آن در هراس هستند و نسبت به فعالیت آن در سال ۹۸ نگران هستند محقق خواهد شد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/08a8d6f5-875a-49a1-aefb-ad89933b9c49"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات