728 x 90

کرونا؛ برای مردم آری، برای خامنه‌ای هرگز!

دجالگری آخوندها برای مراسم محرم

مردم بی‌پناه در مقابل کرونا و سیاستهای رژیم آخوندی
مردم بی‌پناه در مقابل کرونا و سیاستهای رژیم آخوندی

نیاز رژیم به پیشبرد تاکتیک ضدبشری «کلان تلفات و سپر انسانی در برابر خطر قیام و سرنگونی» که خامنه‌ای و روحانی روی آن اتفاق‌نظر دارند، سردمداران نظام را واداشته تا هشدارهای کارشناسان خودی را را نسبت به بحران فزایندهٔ کرونا نادیده بگیرند. اصرار به برگزاری کنکور و مراسم محرم به‌رغم آمار دهشتناک تلفات ـ‌که اینک مهره‌های خودی نظام از ترس انفجار خشم عمومی برای افشای آن از هم سبقت می‌گیرند‌ـ از جملهٔ این نمونه‌هاست.

غیرقابل اجرا بودن «دستورالعملهای بهداشتی محرم»

مینو محرز عضو ستاد حکومتی مقابله با رعایت «دستورالعمل بهداشتی محرم» را غیرممکن دانست و هشدار داد:

«عملا ما دیده‌ایم هر چه دولت درباره محدودیتهای کرونا دستور داده است، اجرا نشده است و کنترلی روی اجرا نداریم. من این را نمی‌دانم که چطور می‌خواهند دستورالعمل بهداشتی محرم را اجرا کنند» (خبر آنلاین. ۳۱مرداد۹۹).

وی با یادآوری این‌که «رئیس ستاد مقابله با کرونا رئیس‌جمهور است و تمام ارگانها هم در آنجا نماینده دارند» تلویحاً به مسئولیت روحانی در این زمینه و سهل‌انگاری او تأکید کرد و ادامه داد:

«نظریه علمی ما این است که بدترین چیز در این زمان تجمع است. مسأله گریه کردن در بحث عزاداری محرم هم وجود دارد. ما می‌دانیم در اشک افراد ناقل هم ویروس وجود دارد. خود این مشکل بزرگی است چون با دستمال آلوده به اشک یا ریختن قطرات اشک روی دیگران، ویروس می‌تواند منتقل شود. تجمع بدترین کاری است که می‌توان انجام داد. در عزاداریها ما با تجمع گسترده مردم مواجه هستیم و واقعیت این است که شور حسینی و عزاداری پرشور مردم با زدن ماسک جور درنمی‌آید» (خبر آنلاین. ۳۱مرداد).

خامنه‌ای مراسم محرم خود را برگزار نمی‌کند!

این در حالی است که خامنه‌ای به‌رغم تشویق مردم به اجرای محرم خود از حضور در مراسمی که سالانه در «حسینیه» موسوم به خمینی اجرا می‌شود، خودداری می‌کند. دفتر خامنه‌ای با صدور اطلاعیه‌یی به تاریخ ۳شهریور۹۹ که در سایت او منتشر شده، اعلام کرده است:

«امسال به‌علت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و ضوابط اعلامی ستاد ملی مقابله با کرونا به‌صورت عمومی برگزار نمی‌شود و مشروح برنامه‌های عزاداری در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی از شبکه یک سیما پخش خواهد شد».

پس تا اینجا محرم و عزاداری برای مردم ضروری است باید انجام شود حتی اگر به قیمت جانشان تمام شود اما به خامنه‌ای که می‌رسد داستان فرق می‌کند .

روحانی شیاد رئیس‌جمهور ارتجاع نیز در سخنرانی اول شهریور ۹۹ خود که از تلویزیون رژیم پخش شد در بر اجرای مراسم برای مردم تأکید کرد:

«نکته آخری که بر آن تأکید می‌کنم ماه محرم و عزاداری ما هست. در عزاداری برای ما مهم است می‌تواند الگو باشد!خیلی برای ما مهم هست که ماه محرم پرشوری را بگذرانیم و بعد از عاشورا وقتی یک هفته دو هفته می‌گذرد در این نمودارهایی که شما می‌کشید هیچ جا نبینیم پیک جدید را» وی سپس با دجالگری ادامه داد:

«ببینید دنیا ما محرم را انجام دادیم عزاداری را انجام دادیم و بحمدالله همه دستورالعملها مورد توجه و مراعات ما بود»

«من که با زبان فارسی دارم می‌گویم»!

در ادامهٔ سلسله فاش‌گویی‌های ناگزیری که مهره‌های خودی از ترس انفجار خشم عمومی به زبان می‌آورند، حق‌شناس عضو شورای حکومتی شهر تهران نیز در مصاحبه با روزنامهٔ حکومتی اعتماد آنلاین ۳۱مرداد ۹۹ به پنهان‌کاری آمار قربانیان کرونا در تهران اعتراف کرد:

«در بهشت زهرا ۱۲۰ تا ۱۳۰ تا [روزانه] داریم دفن می‌کنیم بعد آماری که داره اعلام می‌کند از کل کشور، برابری می‌کنه با آمار بهشت زهرا ».

حق شناس به خبرنگاری که پرسید: «[آیا] آمار کرونا که الآن داره اعلام می‌شه [از] فوت‌شدگان کرونا، آمار واقعی هست یا خیر؟» به نیشخند پاسخ داد:

«نیست دیگه، من که با زبان ببخشید فارسی دارم می‌گویم!. ». . وی برای توضیح بیشتر ادامه داد:

«گفتم آمار به من بده. آمار می‌داد؛ ولی آمار مکتوب نبود؛ رسمی نمی‌دادند. من فهمیدم بهش گفتند حق نداری بگی!» وقتی خبرنگار پرسید: «کی گفته» جواب داد:

«حوزه‌های سخت قدرت. گفته ندهید. خلاصه آخر سر قبول کرد شهردار تهران که اس.ام.اسی آمار بده به آقای هاشمی، آقای هاشمی بگذاره تو گروه شورا. و زیرش بنویسد محرمانه».

مرگ و میر در ایران ۱۷درصد بیش از سایر کشورهای دنیا

دکتر سوری مهرهٔ دیگر عضو ستاد مبارزه با کرونا نیز پیش‌تر این واقعیت را با صراحت بیشتری بیان کرده بود. وی با استناد به آمار «سازمان بهداشت جهانی» اعتراف کرد:

«ما بعد از مکزیک دومین اندازه مرگ را در امروز داشتیم. خب این خیلی وحشتناک است. بله ما الآن میانگین مرگ ناشی از کرونا در کشور مان تقریباً آن‌چیزی است که در امروز رخ داده، یک چیزی حدود ۱۷برابر، ۱۷درصد میانگین جهانی است ... در صورتی‌که ما ۱.۱ جمعیت دنیا را داریم وقتی یک ممیز یک دهم جمعیت دنیا پیش ماست خب این نشان می‌دهد که وضعیت خیلی خراب است» (شبکه۵ رژیم. ۲۹مرداد۹۹)

این اعترافات که اکنون دو تن دیگر از مهره‌های رژیم بر زبان می‌رانند، آشکارا مؤید این واقعیت است که تمامی آمار و ارقامی که «حوزه‌های سخت قدرت» (بخوانید سردمداران رژیم) تاکنون اعلام کرده‌اند، تقلبی و مهندسی شده و لازم است. واقعیتی که مجاهدین و مقاومت ایران از روز نخست نسبت به آن هشدار داده‌اند.

تیک‌تاک قیام و ناقوس سرنگونی

بی‌توجهی جنایتکارانه نسبت به جان مردم و عواقب دهشتناکی که اجرای مراسم محرم می‌تواند داشته باشد، بیانگر دجالیت مذهبی رژیمی است که می‌خواهد زیر پوش این مراسم بحرانها و جنایاتش را مخفی کند.

رژیم با وجود این‌که کارشناسان داخلی به یقین رسیده‌اند «در ابتدای شیوع کرونا، هر یک نفر بیمار مبتلا به کووید_۱۹ ممکن بود چهار نفر را مبتلا کند، اما با جهش ویروس، هر یک نفر مبتلا به ویروس، می‌تواند ۱۰نفر را مبتلا کند» (تابناک. ۱۲مرداد۹۹ به‌نقل از مینو محرز) درصدد است تا با کشتار فله‌ای از خیزش اجتماعی ممانعت کند.

اما هم‌چنان که رهبر مقاومت مسعود رجوی گفت: «خامنه‌ای و روحانی برای حفظ رژیم از خطر قیام و سرنگونی در شرایط تحریم، استراتژی کلان تلفات انسانی و فرستادن مردم به میدانهای مین کرونا را در پیش گرفته‌اند. ... . .

اگر برای رژیم ولایت فقیه هر مرگ یک فرصت و یک نعمت است، ما باید با شورش و جنگ صد برابر آن را به تیک‌تاک قیام و ناقوس سرنگونی تبدیل کنیم. فرصت استبداد دینی و رژیم دجال و ضدبشری به پایان رسیده است.

شورشگران پیروزی می‌سازند».

در نقطهٔ مقابل افشاگریهای مداوم مقاومت و فعالیت‌های دلیرانهٔ کانون‌های شورشی داخل کشور تاکنون این توطئه را به شکست کشانده است. اعتراضات و اعتصاباتی که در سراسر ایران جاری است بیانگر این واقعیت است که جوشش انقلابی در درون جامعه آخوند‌زدهٔ ما باطل‌السحر «سیاست کلان تلفات و سپر انسانی در برابر خطر قیام و سرنگونی» است. خطری که کماکان خواب از چشمان آخوندهای حاکم ربوده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7adc74d6-f84d-49c2-93b8-e58a8ef3d3fb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات