728 x 90

اصل حرف، شبکه برانداز است

نیمی از مردم در شبکه های اجتماعی عضویت دارند
نیمی از مردم در شبکه های اجتماعی عضویت دارند
وزیر اطلاعات رژیم آخوندی ضمن اشاره به سرکوب و بگیر و ببند فعالان شبکه‌های اجتماعی، هراسش را از ضربه‌یی که از این طریق بر نظام وارد می‌شود ابراز کرد و گفت: ”ما مزاحمتی برای مردم ایجاد نمی‌کنیم مگر مواردی که به نظام ضربه می‌زند“ !

آخوند علوی هم‌چنان اعتراف کرد که تیغ سانسور و فیلترینگ رژیم بر رسانه‌های اجتماعی کارگر نبوده است و این رسانه‌ها ”در کشور مخاطب زیادی دارند“.(خبرگزاری مهر17بهمن 95)

این اعترافها البته بیانگر تاثیر‌گذاری آنها از یک طرف و از طرف دیگر ترس و وحشت نظام آخوندی از رسانه‌ها و شبکه‌هایی است که در راستای ضربه زدن به نظام آخوندی و سرنگونی آن فعالیت می‌کنند.

آخوند علوی به‌ رسم ”خود گویی و خود خندی“ از وزارت متبوع و گشتاپوهای آدم کش آن در زمینه سرکوب مردم و دستگیری فعالان رسانه‌های اجتماعی نیز تعریف و تمجید کرد.

آخوند احمد سالک نماینده رژیم از اصفهان نیز ضمن نسبت دادن اتهامات آخوند‌ساخته به فعالان و رسانه‌های اجتماعی، نسبت به تاثیرات این رسانه‌ها آه و فغان سر داده و می‌گوید: ”شبکه‌های اجتماعی از ابزارهای دشمن در جنگ نرم“ علیه نظام آخوندی است. (خبرگزاری ایسنا14بهمن 95)

آخوند مسعود مالی از آخوندهای مرتجع رژیم، موبایل و اینترنت را یک تهدید جدی برای نظام می‌داند و نسبت به تاثیر‌گذاری اینترنت و شبکه‌های اجتماعی می‌گوید: ”90% جوانهای ما الآن با فضاهای مجازی مرتبط‌اند، با شبکه‌های اجتماعی مرتبط هستند، این فضاهای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و موبایل و امثال اینها، اینها را که نمی‌شود حذف کرد... اگر مدیریتش دست ما نباشد که الآن هم نیست، آنوقت می‌تواند یک تهدید هم باشد، اگر درست حسابی ازش استفاده نشود، آنوقت می‌تواند یک تهدید هم باشد.“.. (تلویزیون شبکه سه 11بهمن 95)

آخوند ناصری یزدی نماینده ولی‌فقیه ارتجاع در یزد نیز شبکه‌های اجتماعی را ابزار تهاجم دشمن! بر نظام آخوندی دانست (حوزه نیوز 10آبان 95)

این وحشت را پاسدار مقدم‌فر مشاور فرهنگی سرکرده سپاه پاسداران ضدخلقی چنین ابراز کرده است: ”بسیاری از شبکه‌های اجتماعی برای براندازی هدف گذاری شده‌اند. شبکه‌های ماهواره‌یی و اجتماعی، دولتها و ملتها را مدیریت می‌کنند و مانند یک دستگاه کنترل از راه دور فرهنگ و دولت جابه‌جا می‌شود. “ (خبرگزاری ایرنا13مرداد 95)

ملاحظه می‌شود که اصل قضیه که این‌طور وحشت برانگیخته است از براندازی و شبکه برانداز است که بر کسی هم پوشیده نیست، منظور کدام جریان است؟

بهانه‌هایی نظیر گسترش فرهنگ بیگانه، ضددین بودن، ضداخلاق بودن و... ، همگی بهانه‌یی برای سانسور و فیلترینگ و نهایتاً برای حاکم کردن جو سرکوب و ارعاب در جامعه.

هراس اصلی هم این است که نکند که قیام دیگری شکل بگیرد و نظام ولایت سرنگون شود.

برای مقابله با مقابله با تاثیر‌گذاری همین رسانه برانداز و نقش آنان در سازماندهی مردم در قیام بود که رژیم در بحبوحه قیام سال 88، اقدام به تشکیل ارگان فیلترینگ و سانسوری با عنوان ”تعیین مصادیق محتوای مجرمانه در فضای مجازی“ کرد.

البته پس از گذشت 7سال، اکنون شکست رژیم در زمینه فیلترینگ و سانسور و همچنین سرکوب مردم کاملاً مشخص شده است. آه و فغانهای مهره‌ها و آخوندهای رژیم نیز به این دلیل همین شکست و پیشروی روزافزون رسانه برانداز (بخوانید مقاومت پایدار مردم ایران) است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/393da06f-09db-4ed3-aea4-6bdfd5aec6e1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات