728 x 90

جنگ انتخابات، جنگ شکست و تشتت!

مخاصمات باندهای رژیم بر سر نمایش انتخابات
مخاصمات باندهای رژیم بر سر نمایش انتخابات
در کشمکشهای جنگ انتخابات باند خامنه‌ای بر فساد و شکست باند روحانی انگشت می‌گذارد و باند روحانی بر تشتت در باند خامنه‌ای.

آخوند احمد سالک ضمن اعتراف به نفرت مردم از نمایش انتخابات تحت عنوان «راهبرد دشمن» برای «ایجاد فضای ناامید کننده»، باند روحانی را مورد حمله قرار داد که: «باید جلوی تخلفات گرفته شود و از تبلیغ زود هنگام کاندیداها جلوگیری کرد و باید فضای تبلیغات و سیر مراحل اجرای انتخابات برای همه یکسان باشد». (خبرگزاری حکومتی شبستان 9فروردین 96)

یک مهرهٴ دیگر باند خامنه‌ای به نام رنجبر زاده، دبیر هیأت‌رئیسه مجلس ارتجاع گفت: «نارضایتی مردم از دولت روحانی بالاست/ با اجماع رقبا، شکست روحانی حتمی است. مردم مطالبات خود را در این دولت محقق نشده می‌دانند». (سایت حکومتی بازخبر9فروردین 96)

سایت حکومتی موسوم به تنگستان نما 9فروردین 96 نیز بار دیگر پرونده فساد دولت و خانوادهٴ روحانی را به میان کشیده و نوشته است: «هشت خوان پرونده حقوق‌های نجومی- حقوقهای نجومی یکی از پر حاشیه‌ترین اتفاقات سیاسی سال ۹۵ بود که قطعاً در انتخابات سال ۹۶ هم تاثیر‌گذار خواهد بود. نام اشخاصی مانند حسین فریدون، برادر رئیس‌جمهور ایران هم در جریان این جنجالها مطرح شد».

اما آنچه در رسانه‌های باند روحانی برجسته است اظهارات مهره‌های مختلف این باند در نگرانی در رد صلاحیت در شورای نگهبان خامنه‌ای است:
آخوند رسول منتجب‌نیا: «حتی مادر فرزند مرده نیز به دلایل ردّ صلاحیت من می‌خندد»!

احمد خرّم: «ما متوجه نمی‌شویم که چرا شورای نگهبان در جهت مخالف صحبتهای رهبری حرکت می‌کند!

آخوند حسین موسوی تبریزی: «تحقیقات محلی شورای نگهبان برای انتخابات خلاف شرع و قانون است».

جواد اطاعت از باند روحانی: «نفس کلمه صلاحیت و ردّ صلاحیت آبروی کشور و نظام ما را برده است».

سیدحسین مرعشی: «غیر از نصحیت رقیب کار دیگری نمی‌توانیم انجام دهیم، چون ما ابزاری مثل شورای نگهبان در اختیار نداریم... تکلیف ما با آقای جنتی روشن است. ایشان بسیاری از اصلاح‌طلبان را رد صلاحیت کرد، اما همه ملت ایران را که نمی‌تواند رد صلاحیت کند. (سایت حکومتی مشرق 9فروردین 96)

دامن زدن به تشتت در باند خامنه‌ای در رسانه‌های باند روحانی زیاد دیده می‌شود:
سایت حکومتی تدبیرتازه 9فروردین96 نوشته است: «دیگر اصول‌گرایان به ساز بزرگان خود نمی‌رقصند و هر کدام ساز خود را می‌زنند. سازهایی که معمولاً جز شکست برای آنها ارمغانی ندارد... کسانی که تا دیروز زیر یک چتر بودند و در یک لیست مشترک وارد انتخابات می‌شدند، رودرروی هم قرار گرفتند... جمنا هم مسیری را می‌رود که پایداری رفت. چون آنها هم مانند جبهه پایداری خود را نماینده تمام اصول‌گرایان می‌دانند. این در حالی است که بسیاری از جریانهای اصول‌گرایی حاضر نشدند وارد بازی جمنا شوند».

روزنامه حکومتی ایران 9فروردین 96 ارگان دولت حسن روحانی نیز در خصوص ادعای باند خامنه‌ای که «راهبرد اجماع را کنار گذاشته و پذیرفتند که با تعدد نامزد وارد» نمایش انتخابات شوند نوشت: «وقتی می‌توان این را به‌عنوان یک راهبرد اصول‌گرایان پذیرفت که در پی یک انتخاب صورت گرفته باشد، اما واقعیت این است که چون اصول‌گرایان نمی‌توانند با هم کنار بیایند، راهی جز این تکثر ندارند. طیف‌هایی از اصول‌گرایان، نه یک حزب، بلکه گروه‌های ذی نفوذ هستند که اصولاً تابلوی تشکیلاتی و سیاسی خاصی ندارند، اما در عین حال، می‌خواهند نفود خود را بر تصمیم‌گیریها حفظ کنند».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5561c651-b6c6-4df5-b77e-9929381ad9f5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات