728 x 90

دست زدن به هر ترفندی برای نمایش مضحک!

رای ما سرنگونی است
رای ما سرنگونی است
رژیم برای کشاندن مردم بی‌اعتنا به نمایش انتخابات دست به هر ترفندی می‌زند:
«بسیاری از کشورها آینده کشورشان با شرکت در انتخابات محقق می‌شود اما ساز و کار شرکت آنها در انتخابات یکسان نیست. شرکت در انتخابات یکی از اساسی‌ترین حقوق سیاسی افراد به‌شمار می‌آید». (تلویزیون رژیم- 24 اردیبهشت96)

‌ اما وحشت از تحریم انتخابات توسط مردم در مواضع سردمداران نظام موج می‌زند: «رئیس مجلس شرایط کنونی کشور را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت با توجه به تهدیدهایی که کشور با آن مواجه است حضور مردم می‌تواند تهدیدات را دفع و به فرصت تبدیل کند. (تلویزیون شبکه خبر رژیم - 24 اردیبهشت96)

علی لاریجانی: «ممکنه یه مقدار وقتشون هم گرفته بشه در رأی دادن، یا گاهی ممکنه این گفتگو و بگو مگو که رخ داده اونها را آزرده کرده باشه، ولی کار بزرگی است اگر بتوانند حضور داشته باشند، می‌توانند یک سپر دفاعی برای مردم و ملت ایران ازش به وجود بیاد». (همان منبع)

موج نفرت عمومی از نمایش سخیف رژیم به قدری است که تلویزیون رژیم ناگزیر شده است برای عادی جلوه دادن دود و دم هایش برخی موارد را انعکاس دهد:
«خبرنگار: شما تو انتخابات شرکت می‌کنید؟
یک جوان: منهم در انتخابات شرکت نمی‌کنم.. به هرحال چون که دیگه وعده‌ها وعدهای انتخاباتی شده».

ولی واقعیت که فراتر از تک نمودهایی است که تلویزیون رژیم نشان می‌دهد، در دعوای باندی در رسانه‌های رژیم بیرون می‌زند:
روزنامه حکومتی وقایع اتفاقیه: «برحسب تجربه و تقریبی می‌توان گفت که اصلاح‌طلبان حدود 25 درصد و اصول‌گرایان حدود 15 درصد آرای کل مردم را به‌صورت قطعی دارند. دسته دوم عدم شرکت است؛ به احتمال فراوان و به‌طور معمول حدود 20 تا 30درصد مردم و هر کدام به‌دلیلی در انتخابات شرکت نخواهند کرد... و بقیه مردم بخش خاکستری رأی‌دهندگان هستند که می‌شوند حدود 35 درصد کل جمعیت».

به اعتراف این رسانه حکومتی یعنی بیش از 60 درصد مردم ایران در این نمایش حکومتی شرکت نخواهند کرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f0a7eee8-6ee3-455a-bc7c-ca2477b0e66c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات