728 x 90

گردهمایی توفانی

اگر این مطلب در مورد توفان درست باشد که: «وقتی توفان می‌آید، آنچه مهم‌تر از آن است، آثار توفان و موضوعات بعدی آن است»، پس به این جملهٴ خبرگزاری حکومتی تسنیم دقت کنید:
«درباره اجلاس مجاهدین در فرانسه، آنچه مهم است موضوعاتی فراتر از این اجلاس است». (خبرگزاری تسنیم، [همراه با درج عکس بزرگی از مریم رجوی در گردهمایی مقاومت] - (۱۶تیر ۹۶)

در فرهنگ نام‌ها، «یکی از معانی توفان «جوش و خروش» تعریف شده‌است. در لغتنامه‌ی دهخدا نیز از دیگر معانی توفان به « انقلابات سخت» اشاره شده و همچنین به هر چیز «بسیار بزرگ و غالب و فراگیر» گفته شده است. در فرهنگ معین آمده: سرواژه دیگری برای «توفان» وجود دارد که اصل آن از زبان فارسی و به‌معنی «فریادکننده و غُران» است…

به این ترتیب گردهمایی «بسیار بزرگ و غالب و فراگیر» مقاومت غران و فریادکنان «جوش و خروش» ی بود که به‌زودی «انقلابات سخت» را به همراه خواهد داشت.

حالا نگاهی هم به بزرگترین توفان داشته باشیم:
توفان «پاتریشیا» به‌عنوان قدرتمندترین و شدیدترین توفان اقیانوس نام برده می‌شود. این توفان که با قدرت، سواحل را درمی‌نوردد، به این جهت از دیگر توفانها متمایز است که تغییرات سریعی به‌دنبال خود می‌آورد. پدیده‌یی که می‌تواند زمستان امسال و بهار آینده را با تغییرات گسترده‌یی مواجه کند…

به‌نظر می‌رسد بزرگ‌ترین گردهمایی مقاومت در اول ژوئیه (۱۰تیر) امسال در ویلپنت پاریس، بیشترین شباهت را با توفان پاتریشیا داشت؛ با تغییراتی گسترده در زمستان و بهار در چشم‌انداز. چرا که این گردهمایی با جوش و خروش سرزندهٴ بیش از صدهزار ایرانی مصمم، غران و خروشنده چون تیری آتشین بر قلب تیره و سیاه علی خامنه‌ای و آخوندهای جنایتکار و دم و دنبالچه‌هایش نشست.

داد و فغان جانوران موذی ولایت از هنگامی که گردهمایی هنوز در جریان بود، شروع شد و تا… الآن هم‌چنان ادامه دارد. تکانهای شدید این گردهمایی توفانی را می‌توان در جیغ و داد کارگزاران و جیره‌بگیران نظام آخوندی در سیاهی‌لشکری شکست خورده از انواع وابستگان ولایت در داخل و خارج رژیم به خوبی دید. به‌طوری که بعد از گذشت بیش از دو هفته از برگزاری این گردهمایی، هنوز هم آخوندهای ولایت چون بوزینگان سرافکنده سوزش خود را برملا می‌کنند:

گردهمایی بزرگ مقاومت – جست و خیز امامان جمعه رژیم بعد از دو هفته پس از برگزاری

«امروز دست فتنه‌گران سال‌های 78 و 88 در دست مجاهدین… است و تلاش می‌کنند با لباس جدید و طراحی‌های نوین اقدامات خود را اجرایی کنند». (آخوند لطفی، امام جمعه رژیم در ایلام-۲۳تیر ۹۶)

«برخیها از سخنان مقامات آمریکا و مجاهدین مبنی بر تغییر حکومت ایران خوشحال می‌شوند… همه بدانید خدای نکرده اگر به ولایت فقیه ضربه وارد شود و دشمن رخنه کند همه نابود خواهیم شد زیرا آنها اصلاح‌طلب و اصول‌گرا نمی‌شناسند». (آخوند ناصری، امام جمعه رژیم در یزد-۲۳تیر ۹۶)

پاسدار سبزوار رضایی، سرکرده سابق سپاه، ساعتهایی پس از پایان گردهمایی مقاومت در سایت خود (تابناک ۱۱تیر) با عنوان «تیتر یک» نوشته بود: «… «آنچه اما بیش از هر چیز منجر به آن می‌شود که تلاش‌های امسال مجاهدین بیش از سالیان گذشته باشد، از یک بُعد داخلی در ایران نیز متأثر است».

منظور او از بُعد داخلی همان فعالیت رو به گسترش کانونهای شورش و قیام و همان کانونهای «هزار اشرف» بود که ولی‌فقیه زهرخوردهٴ نظام، علی خامنه‌ای و همه کارگزاران و دم و دنبالچه‌ها و خائنین خود فروخته خیلی از آن به وحشت افتاده‌اند.

در ادامه، پاسدار سبزوار رضایی به اجبار به محتوا و مضمون اصلی گردهمایی بزرگ مقاومت اشاره کرده و نوشته بود:
«… سخن از تغییر رژیم در ایران می‌گویند؛ این همان محور نخستی است که در شب گذشته در مراسم پیرامون آن سخنرانی شد». (همان منبع)

کارگزاران فاشیسم دینی در هراس از توفانی که به‌خاطر گردهمایی در پیش بود، با بکارگیری آموزه‌های نیای خود، «گوبلز»، ابتدا شایع کرده بودند گردهمایی لغو شده است. آخوندها همزمان پادوی وزارت‌خارجه یعنی ظریف را در آستانه برگزاری مقاومت به فرانسه فرستادند تا با یک پیام ویژه از سوی آخوند حسن روحانی و با حربه همیشگی حراج نفت، فرانسه را ترغیب به ممانعت از برگزاری گردهمایی مقاومت کنند… جواب طرف مقابل اما یک پس گردنی تحقیر‌آمیز بود و او را «سکة یک پول» کردند. (طوری که همه رسانه‌های رژیم در حجم کلان به آن پرداختند).

وقتی در اینجا هم تیرشان به سنگ خورد، خام‌خیالانه قصد اخلال در گردهمایی را داشتند تا بلکه «راهی شیری کهکشان» مقاومت را تیره و سیاه کنند. اما آنچه که چشم‌ها را خیره کرد همان اراده سترگ و استحکام پولادین برگزارکنندگان از یک سو و انضباط آهنین شرکت کنندگان از سویی دیگر بود که تمام خواب و خیال‌های پنبه‌دانه‌یی مزدوران را نقش بر آب کرد.

آخوندها که از آثار گردهمایی خیلی به وحشت افتادند، هم‌چون بوزینگان سرافکنده جست و خیزکنان در فکر اقدامی بودند. آخر گردهمایی توفانی مقاومت با قدرت، سواحل و لجن‌زار نظام آخوندی را درنوردیده بود و همه لوش و لجن آخوندها و دنبالچه‌ها و مزدوران آنان درهم کوبیده بود.

در همین رابطه رژیم زهر خورده آخوندی 7روز بعد از برگزاری گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس که ارکان رژیم آخوندی را به لرزه درآورد، از سر استیصال یک آخوند خود فروخته به نام محمدعلی حسینی را روز شنبه 17تیر از بیروت به پاریس آورد تا طی یک مراسم شیرینی خوران از آن رونمایی کند. وزارت اطلاعات او را همراه با یک دوجین از مأموران پیشانی سیاه و رذل رژیم آخوندی که برخی از آنان در کشورهای مختلف پرونده جنایی دارند، در زیر زمین یک چلوکبابی وابسته به اطلاعات آخوندی با نام «تهران» در منطقه ۱۵پاریس مورد مصرف قرار داد. آنان بعد از دریافت جیره و مواجب خود که عبارت بود از یک پرس چلوکباب «سلطان» ی با دو «کوبیده» اضافی، مدتی عربده کشیدند و… دم خود را بر کول خود گذاشته و رفتند.

این، تمام آن کاری بود که یک رژیم درهم شکسته و لب گور با تمامی امکانات حکومتی و دولتی که در اختیار خود دارد، توانسته بود در قبال گردهمایی صد و چند هزار نفره مقاومت انجام دهد!…

گردهمايی بزرگ مقاومت ايران
گردهمایی بزرگ اشرفی‌ها و اشرف‌نشانان
 
آری، گردهمایی بزرگ مقاومت، توفان اشرفی‌ها و اشرف‌نشانان از سراسر جهان بود که تابلویی شکوهمند از ارادهٴ سترگ یک مقاومت فداکار و جان‌برکف را خلق نمود. اجتماعی با بیش از صدهزار در خارج از میهن اسیر و گرفتار.

اما آن شب در آن تالار با شکوه این جملهٴ آتشین طنین‌انداز شد:
«هرچه می‌خواهید بر سر و روی خود بکوبید… ولی بدانید… نسلی از جوانان عاصی برخاسته‌اند و… گریبان شما را رها نخواهند کرد». (مریم رجوی- 10تیر 96)
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/268124b3-3af4-4a51-9009-b76505b7435b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات