728 x 90

بلاهت مماشات - مقاله‌یی از مایکل ریگان

مایکل ریگان پسر رونالد ریگان
مایکل ریگان پسر رونالد ریگان
مایکل ریگان پسر رونالد ریگان معتقد است سیاست مماشات با دیکتاتورها یک سیاست بلاهت‌بار است.

رکورد کوریر 24مرداد 96:
مایکل ریگان پسر رونالد ریگان و مشاور سیاسی و نویسنده کتاب انقلاب جدید می‌نویسد:‌ آیا ما هنوز نیاموخته‌ایم که مماشات جواب ندارد؟ من راجع به رهبران ضعیف انگلستان و فرانسه که در 1938به مونیخ رفتند تا به‌خاطر مدت کوتاهی صلح، چکسلواکی را به هیتلر بفروشند صحبت نمی‌کنم. بلکه حرفم بیشتر راجع به گفتگوهای اخیرمان با روسیه و رژیم ایران و کره شمالی است. اگر امروز ما با کره شمالی مشکل داریم ناشی از سیاست مستمر مماشاتی بوده که سالها با این اوباش داشته‌ایم. اوباشی که بر مردم ستمدیده و گرسنه این سرزمین حاکمند.

اولین بار کارتر بود که پای میز مذاکره با کره شمالی نشست تا این کشور برنامه اتمی خود را متوقف کند و در دوره بیل کلینتون حتی 5میلیارد دلار به کره شمالی دادند تا دو راکتور اتمی خود را تعطیل کند. اما 24ساعت نکشید که کره شمالی وعده‌اش در این رابطه را نقض کرد و از آن زمان کار روی برنامه اتمی را ادامه داده است. این رهبران هرگاه به مماشات با اوباشان مذهبی ایران یا پوتین مشغول نبوده‌اند با کره شمالی مماشات می‌کرده‌اند.

اوباما را به یاد بیاورید که چطور به مماشات با آخوندها شتافت. حالا نتیجه چه شده است؟ الآن کره شمالی و رژیم ایران را داریم که برنامه اتمی همدیگر را تکمیل می‌کنند. حالا رئیس‌جمهور دونالد ترامپ لازم است دفاع موشکی را ارتقا دهد تا ما را از قدرتهای یاغی که مماشاتگران آنها را علیه ما تقویت کردند حفاظت کند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/738f94f5-dc03-4c53-89cf-e35be572b60b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات