728 x 90

از آرزو های سردار!

قیام مردم ایران
قیام مردم ایران
«سرلشکر جعفری با تأکید بر این‌که دشمنان بدانند تهدیدات دفاعی و امنیتی علیه ایران اسلامی دیگر جواب نمی‌دهد، گفت: امروز می‌توانیم بگوییم روز پایان فتنه ۹۶ است».

بله رئیس سپاه جهل و جنایت در مصاحبه با صدا و سیما گفت: قیام تمام شده که هیچ، حتی تهدیدات دفاعی و امنیتی هم علیه ایران اسلامی جواب ندارد. پس بادا بادا مبارک بادا...

بنابراین روز 16دیماه را روز پایان فتنه اعلام فرمودند. فقط معلوم نیست اینهمه شهر که ملت ریختن بیرون و شعار مرگ بر خامنه‌ای میدن از کجا اومد، نکنه از پایان فتنه خبر ندارند، انگاری اصلاً فرمایشات سردار به گوششون نخورده. شاید هم به گوششون خورده و گفتن: «گور بابات».

بریم جلوتر کمی بیشتر از افاضات «سردار» استفاده کنیم:
«به گزارش ایسنا، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما و شبکه خبر با بیان این‌که این وعده الهی است که پس از هر فتنه و سختی، آسانی می‌آید»

چقدر خوب حالا دیگه سختیها تموم شد و برادران انتظامی و پاسداران و قداره‌بندان و جوجه بسیجیها میتونند بعد از سختی فتنه، آسانی پیشه کرده و برن استراحت،

ضمنا ناگفته نماند که این شلوغیها نه قیام که «فتنه» و این جماعت هم نه مردم کوچه و بازار و پابرهنگان و گرسنگان که «نوچه‌های جیره‌خوار آمریکا» هستند. باور نمی‌کنید؟ بفرما:
«وی گفت: وقتی ملتی در منطقه‌یی پرآشوب پیروز میدان باشد و زمانی که اربابی آمریکا را نپذیرد و به نوچه‌های جیره‌خوار آمریکا حتی نیم‌نگاهی هم نکند و در کنار مظلوم و مقابل ظالم قرار گیرد باید هم تهدید شود و این تهدیدات همیشه بوده و خواهد بود و ما باید دائماً بصیر باشیم».

ضمنا «سردار» گفت ملت بداند که قرار است یک سری عملیات تروریستی مثلاً آدم دزدی و انفجارها مثل حرم امام رضا و اماکن عمومی و... .. انجام شود که کار ما نیست، و کار داعش و آمریکا است... بفرما اینهم خبرش:
«جعفری با بیان این‌که آمریکا، صهیونیستها و آل سعود به داعش دستور ورود به ایران را داده‌اند و برخی تیم های پیشروی آنها نیز وارد شده‌اند تا دست به انفجار و خرابکاری بزنند، تأکید کرد: پیشروهای این گروه جنایتکار هم‌اکنون کاملاً تحت کنترل هستند و نیروهای ضعیف این گروهک تروریستی هم اگر جرأت دارند از مرزهای ایران اسلامی عبور کنن».

البته تواضع «سردار» اجازه نداد که بگویند قدر امنیت خودتان را ندانستید و فتنه کردید، و در نتیجه خودتان باعث شدید که داعش بیاید و امنیت عزیز را از شما بگیرد. اصلاً این دستگیریها و شلیک و کشته شدنها و شکنجه و... همش تقصیر خودتونه که قدر این امنیت و این حکومت الهی را ندانستید.

در پایان سردار از وضعیت معیشتی و مشکلات مردم غافل نبوده و رهنمودهای ریشه‌یی و رادیکال نیز ارائه فرمودند:
«جعفری با اشاره به این‌که مشکلات اقتصادی، گرانی و بحث بیکاری همیشه دغدغه ملت ایران بوده است و در مقاطعی از زمان وضعیت از این دوران هم سخت‌تر بوده است، گفت: مردم باید دردها و مشکلاتشان توسط مسئولان به خوبی شنیده شود و بدانند مسئولان به فکر حل مشکلات مردم هستند.»

بله این مشکلات نه تنها قبلاً بوده، که بدترش هم بوده، الآن هم دردها و مشکلات را مسئولان شنیده و راجع به آن فکر می‌کنند، لذا نگران نباشید.

والسلام علیکم، نخود نخود هرکی رود خانه خود.
محمد. الف
-------------------------------
پانویس: کلیه نقل قولها از سایت حکومتی ایسنا تاریخ ۱۳دی ۹۶ می‌باشد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/eb7cffbf-db75-4d07-8aa0-2eb1585ea93e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات