728 x 90

کارزار پیروزمند در برابر دادگاه سوئد

سخن روز
سخن روز

رژیم آخوندی پس از شکست برنامه‌ریزی و توطئه‌اش در جریان محاکمه حمید نوری از دژخیمان قتل‌عام۶۷، سخت به‌مخمصه افتاده است. این مخمصه و تنگنا به‌خصوص پس از درخواست اشد مجازات برای این دژخیم توسط دادستان، موجب بروز ولوله و بحرانی در داخل رژیم شده است. باندهایی از رژیم فریاد خشم و اعتراض سر داده‌اند که چرا در برابر این قضیه، این‌چنین منفعل بودیم و چرا به‌این شکست و رسوایی تن دادیم و دست به‌اقدمات متقابل نزدیم؟

آنچه این شکست و رسوایی را به‌رژیم تحمیل کرد، علاوه بر ۹۰جلسه دادگاه که بیش از ۹ماه علاوه بر استکهلم، در دورس آلبانی هم جریان داشت، دهها تن از شاهدان و زندانیان از بند رسته به‌ادای شهادت پرداختند و قتل‌عام۶۷ را به‌مثابه جنایت علیه بشریت و یک نسل‌کشی به‌آگاهی عموم مردم جهان رساندند.

در مورد عوامل مؤثر در تحمیل این شکست و رسوایی به‌رژیم، بایستی به‌حضور مداوم و گستردهٔ ایرانیان شریف و آزاده و هواداران مجاهدین در برابر دادگاه، طی تمام ۹ماهی که دادگاه جریان داشت، در سرما و گرما، تأکید نمود که وجهی بسیار مهم و مؤثر از جنبش دادخواهی را در انظار جهانیان به‌نمایش گذاشتند.

 

اکنون پس از ۹ماه که جنبش دادخواهی، بسا پهنه‌های سیاسی، اجتماعی و حقوقی را طی کرده و رژیم را به‌عنوان دشمن بشریت در وجدان بشریت معاصر به‌ثبت رسانده، رژیم با نمایشی بسیار حقیر و زبونانه وارد صحنه شده تا به‌زعم خود آب رفته را به‌جوی بازگرداند و از فشارهای درونی خود بکاهد. بانی این نمایش حقیرانه که طی دو روز (۱۹ و ۲۰خرداد) ابتدا در مقابل دادگاه استکهلم و سپس در محلی دورتر جریان داشت، وزارت اطلاعات و یکی از شعب آن به‌نام انجمن هابیلیان است.

این شعبه وزارتی در انجام مأموریت خود، اقدام به‌نصب چند عکس و پوستر با مضامین رسوای همیشگی رژیم کرد؛ مانند کشته شدن ۱۷هزار نفر از ایادی رژیم به‌دست مجاهدین و تلاش ابلهانه برای نسبت دادن مجاهدین و مقاومت به‌آمریکا و اسراییل و اروپا و عربستان و غیره...

اما همین تلاش مذبوحانه و نمایش حقیرانهٔ وزارت اطلاعات را، هواداران سازمان مجاهدین خلق ایران و ایرانیان آزاده در سوئد به کارزار دیگری علیه رژیم ضدبشری تبدیل کردند و شکست مفتضحانهٔ دیگری را بر رژیم تحمیل نمودند؛ به‌طوری که مزدوران رژیم روز دوم مجبور شدند دو مزدور خارجی استخدام کنند، اما در ساعت ۳ بعد از ظهر بساط خود را جمع کرده و صحنه را ترک کردند.

در این کارزار، هواداران مجاهدین و مقاومت ایران، علاوه بر دادخواهی شهیدان سرفراز قتل‌عام۶۷، فریاد مجسم هموطنان داغدارشان در آبادان شدند. آنها شعار می‌دادند: «مزدور وزارت برو گمشو، ای قاتل آبادان محاکمه در پیش است». به‌این ترتیب یک بار دیگر همبستگی خلل‌ناپذیر مردم ایران در برابر رژیم ضدایرانی آخوندها در داخل و خارج کشور در برابر افکار عمومی بارز و نمایان گردید.

 

در این کارزار پیروزمند، ایرانیان آزاده خواسته همیشگی مقاومت ایران مبنی بر تعطیل سفارت‌خانه‌های رژیم در اروپا و سراسر جهان را فریاد زدند. مراکزی که در واقع لانه‌های ترور و جاسوسی فاشیسم تروریستی ـ مذهبی حاکم بر ایران است.

به این ترتیب رژیم و وزارت اطلاعات آخوندها که به‌قصد جبران مافات عقب‌ماندگی دو سالهٔ خود وارد صحنه شده بود، با شکست مفتضحانهٔ دیگری مواجه شد و با پوزهٔ به‌خاک مالیده صحنه را ترک کرد و یک بار دیگر این واقعیت به‌اثبات رسید که هر جا ذره‌یی آزادی و عدالت در میان باشد، مجاهدین و مقاومت ایران پیروز میدان‌اند و رژیم جز شکست و فضیحت نصیبی نخواهد داشت.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a1f9a96c-e94a-44a2-b647-a9cc5fb0a32b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات