728 x 90

گردهمایی بزرگ مقاومت و پف‌های آخوند خاتمی!

سخنرانی خانم مریم رجوی در گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس2
سخنرانی خانم مریم رجوی در گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس2
دقیقاً 20روز از گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس می‌گذرد و هنوز رژیم از ضربه سیاسی اجتماعی‌ای که این گردهمایی به او وارد کرد، کمر راست نکرده و البته هیچ وقت هم راست نخواهد کرد؛ گواه درستی این ادعا، این است که امروز بعد از 20روز در نمایش جمعهٴ تهران که مهمترین تریبون تبلیغاتی رژیم هست، آخوند خاتمی گماشته خامنه‌ای به نیابت از ولی‌فقیه ارتجاع مثل روز اول، از این ضربه‌یی که به رژیم وارد شده، آه و ناله می‌کند و زوزه می‌کشد: «از این مناسبتها میخوام وارد اولین تحلیل بشم و اون همایش منافقین در فرانسه است که نفس اجازه دادن به این جنایتکاران که در اونجا همایش بگیرند این حمایت علنی از تروریسم است. متآسفانه فرانسه با استفاده از مهره‌های سوخته نشان داد که در عرصه سیاسی عقب‌مانده است... . این اسمش چیه؟ اسم این همایش عملاً یعنی مهر و امضا بر ترور اینها گذاشتن».

یکی باید به این انبان رذالت و بلاهت که تنها هنرش هرزه درایی است بگوید اگر مجاهدین مهرهٴ سوخته هستند، پس تو دیگر چرا بعد از 20روز این طور به‌ خاطر یک همایش‌ آنها این چنین عربده می‌کشی و گلوی خودت را پاره می‌کنی؟

اما این آخوند ابله بعد از یک مشت اباطیل اعتراف می‌کند که چطور پیشروی جنبش دادخواهی در سراسر جامعه ایران و مطرح شدن قتل‌عام 30هزار مجاهد سربدار و سرفراز، چهرهٴ منفور و پلید خمینی و جلادانش را برای همهٴ مردم افشا کرده و چطور رژیم را از درون دچار شقه و بحران نموده تا جایی که از فرط ناچاری به جنایاتی که رژیم 38سال سعی می‌کرد روی آنها را بپوشاند، افتخارکند: «برخورد با اینها و کندن کلک منافقین در کشور از عملیات صالح ارزشمند امام راحل عظیم الشأن بود و همه آنهایی که عمل کردند باید مدال داد به اینها (شعار) نه این‌که بیان تو سایتهاشون جای جلاد و شهید را عوض کنند. توبه کنند اونهایی که در سایتهاشون جای جلاد و شهید رو عوض کردند».

آری این اعتراف آشکاری به این واقعیت است که نه تنها مردم ایران چگونه به بهترین و فداکارترین فرزندان شهید مجاهد و مبارز خودشان افتخار می‌کنند و چطور به جلادان آنها لعن و نفرین می‌کنند، بلکه حتی در داخل رژیم هم جریانهایی پیدا شدند و کنده شدند که شهید و جلاد را در جای حقیقی خودشان می‌بینند و به آن اذعان می‌کنند.

این عربده‌کشیهای دستوری هم تنها حقانیت و تابناکی شهدای دهه 60 بخصوص قتل‌عام 67و... را بیش از پیش، در پیشگاه مردم وتاریخ ایران به ثبت می‌دهد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4de17894-6336-496b-bcb6-bed327ef88f3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات