728 x 90

«تحریمهای جدید در پازل تغییر نظام»

گردهمایی بزرگ مقاومت ایران
گردهمایی بزرگ مقاومت ایران
«تغییرنظام» اولین پیامی است که روحانی و مهره‌ها و رسانه‌های حکومتی از تحریمهای جدید آمریکا گرفته‌اند. آخوند روحانی در حالی که نظام ولایت فقیه را «ملت ایران» می‌نامید گفت:
«خصومت اینها تنها خصومت با نظام جمهوری اسلامی ایران نیست. خصومتشون نسبت به مقاومت ملت ایرانه ایستادگی ملت ایرانه، الگو بودن ملت ایرانه». (تلویزیون رژیم- 4مرداد)

فواد ایزدی کارشناس بین‌المللی رژیم در پاسخ سؤال چرا معروف شده که این قانون مادر تحریم هاست؟ گفت: «به دو دلیل اصلی. دلیل اول این هستش که یکی از ویژگیهای قانونش این هست که نهادهای نظامی کشور را ذیل گروه‌های تروریستی قرار میده. این نهاد نظامی را میذاره وسط. بعد جاهای دیگه کشور را که می‌خواهند تحریم بکنند به نوعی متصل می‌کنند به این نهاد بر اساس این ادبیاتی که نوشته شده این نص قانون که نوشته شده، مثلاً هر نهادی که بالای سر این نهاد نظامی باشه، خوب دولت بودجه نهادهای نظامی را تأمین میکنه، دولت از این جهت متصل میشه به نهاد نظامی این نهاد نظامی که ذیل گروه‌های تروریستی میره دولت هم همین اتفاق براش می‌افته». (خبرگزاری صدا و سیما- ۳مرداد)

جمالی عضو هیأت‌رئیسه مجلس ارتجاع هم گفت: «متأسفانه آمریکایی‌ها این بار به بهانه فعالیت‌های موشکی طرح تحریم جمهوری اسلامی را تصویب کردند. تحریمهای جدید آمریکا در پازل تغییر نظام جمهوری اسلامی تعریف می‌شود». (سایت حکومتی نماینده- 4مرداد)

شیخ الاسلام مشاور ظریف با اشاره به تصویب طرح تحریمی مجلس نمایندگان آمریکا علیه رژیم آن را «نمایانگر اشتباه راهبردی دولت و مجلس» آمریکا خواند و گفت «در نهایت گویای ضدیت آنها با نظام است». (خبرگزاری حکومتی میزان- ۴مرداد)

خاطر نشان می‌شود مقامات و رسانه‌های حکومتی در کانون وحشتشان از «تغییر نظام» روی نقش مجاهدین و مقاومت ایران دست می‌گذارند:
از جمله پاسدار مقدم فر مشاور فرهنگی سرکرده سپاه پاسداران در واکنش به مصوبه اخیر مجلس نمایندگان آمریکا گفت: «البته از کشوری که (مجاهدین) را از لیست گروه‌های تروریستی خارج می‌کند، انجام چنین اقدامات غیرمنصفانه‌ای اصلاً دور از انتظار نیست» (خبرگزاری حکومتی میزان- ۴مرداد).

تلویزیون رژیم هم مدتها است هر گونه تنگ‌تر شدن حلقه تحریمها بر گلوی نظام و انزوای منطقه‌یی آن را به پای مجاهدین می‌نویسد. از جمله در گزارش پر سوز پ
واگدازی تحت عنوان حاشیه با نشان‌دادن تصاویری از اجلاس بزرگ اخیر مقاومت ایران در پاریس و برخی سخنرانان آن از جمله جان بولتون و رودی جولیانی، گفت: «صحبت از مهار و تغییر حکومت ایران بعد از انقلاب اسلامی بارها از این ساختمان (کاخ سفید) به گوش رسیده است. به شیوه‌های گوناگون. گاهی با گزینه نظامی و تحریمها، گاهی هم حمایت از (مجاهدین) ضدانقلاب و فتنه‌گران».

در ادامه افزود «‌آمریکایی‌ها با حضور در اجتماع بدنام‌ترین گروهک تروریستی از آرزوهایشان برای تغییر نظام سخن می‌گویند». سپس سخنان جولیانی را یادآوری کرد که در این اجلاس گفت: «تغییر رژیم در داخل ایران نیازمند اقدامی در داخل این کشور است. ما تلاش می‌کنیم مردم خودشان قیام کنند».

تلویزیون رژیم افزود «آنها برای رسیدن به این هدف تغییر نظام در ایران تلاش می‌کنند که با اعمال فشار اقتصادی مردم را به تقابل با نظام وادار کنند». و در ادامه تلویزیون حکومتی وحشت خود را از انفجار اجتماعی با پخش بخشی از سخنان جان بولتون در اجلاس بزرگ مقاومت ایران بارز کرد که گفت: «رژیم ایران بزرگترین معضل خاورمیانه است. تغییر این رژیم تنها راه چاره است. راهش هم نظامی نیست تحریم رژیم و ناراضی کردن مردم است».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/99965be6-13cb-45cb-8cfc-a1e495bf5ac7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات