728 x 90

”مخلان نظم و امنیت“ و ”هنجار شکنان“ علیه نظام ولایت!

تجمع اعتراضی مالباختگان- آرشیو
تجمع اعتراضی مالباختگان- آرشیو
ایستادگی مال غارت‌شدگان برای کسب حقوق به غارت شده خود و تظاهرات و اعتراض پیگیر و روزانه آنها باعث نگرانی و وحشت نیروی سرکوبگر انتظامی شده است. اعتراضات و تظاهرات مال‌غارت‌شدگان از این بابت برای رژیم نگران کننده‌تر می‌شود که به‌رغم تلاش رژیم برای مقابله و متوقف کردن آن، روز به روز رادیکالتر می‌شود و مستقیماً علیه مؤسسات ”مالی اعتباری“ غارتگر وابسته به سپاه پاسداران ضدخلقی و سایر نهادهای وابسته به سردمداران رژیم صورت می‌گیرد. و شعارها و خواسته‌ها مستقیماً بالاترین سردمداران رژیم را مخاطب قرار می‌دهد.

بر اساس این نگرانی است که نیروی انتظامی رژیم همایش امنیتی ترتیب داده تا ”موضوعاتی درباره توجه و اهتمام بیشتر در تأمین امنیت تهران“ ! طی آن بررسی شود.

سرکرده نیروی انتظامی حسین اشتری در این همایش گفت که نگران تنش و درگیری در تظاهرات مال‌غارت‌شدگانی است که روزانه در شهرهایی از کشور برگزارمی شوند و اضافه کرد: ”مدیریت تجمعات اخیر سپرده‌گذاران برخی از مؤسسات مالی و اعتباری بدون تنش و درگیری از اقدامات قابل‌توجه پلیس است“.

پاسدار اشتری در وحشت از انفجار ناشی از شعله‌ور شدن خشم مردم مالباخته و سایر مردم تظاهر کننده، تجمعات آنان را غیرقانونی و بدون مجوز می‌داند و تهدید به برخورد با چنین تجمعاتی می‌کند. در این رابطه خبرگزاری حکومتی آریا می‌نویسد: ”وی در پاسخ به این سؤال که رویکرد ناجا در مواجهه با تجمعات اخیر سپرده‌گذاران برخی مؤسسات مالی و اعتباری گفت: با هر تجمع غیرقانونی بدون مجوز مخالف هستیم و وظیفه ما برخورد با تجمعات غیرقانونی است.

سرکرده انتظامی رژیم نه تنها برای مال‌غارت‌شدگان خط و نشان می‌کشد بلکه ”هنجارشکنان“ ! نظام و ”مخلان نظم و امنیت“ ! نظام را نیز تهدید می‌کند که: ”با اجرای طرح‌هایی چون" رعد "توسط همکارانم در پلیس پایتخت، با مخلان نظم و امنیت برخورد لازم صورت می‌گیرد و پلیس هرگز به هنجارشکنان اجازه جولان نخواهد داد“. (خبرگزاری حکومتی آریا 14آذر 96)

هراس سرکرده انتظامی رژیم از تجمعاتی است که طی ماههای اخیر به‌رغم تهدیدها و بگیر و به‌بندها صورت می‌گیرد، به‌ویژه با اوجگیری شعارهای ضد نظام مردم در هفته گذشته، و اعتراضات روزانه آنها در تهران، اهواز و در شهرهای دیگر نظیر رشت و ملایر که غارت‌شدگان تظاهرات اعتراضی برگزار کردند.

اوج تظاهرات مردمی علیه رژیم آنجایی بود که تظاهرکنندگان علیه خامنه‌ای، روحانی و آخوند لاریجانی شعار می‌دادند و در بسیاری از این تظاهرات مردم شعار مرگ بر روحانی سردادند.

- در اهواز غارت‌شدگان در برابر خانه آخوند جزایری امام جمعه با سردادن شعارهایی از قبیل: ”آخوند فقط لباسه خوراکش اختلاسه. یا: جزایری به هوش باش مالباخته‌ایم نه اوباش“، در موارد دیگر هم می‌گفتند ”ما از هیچکس نمی‌ترسیم از پلیس نمی‌ترسیم و از رهبر نمیترسیم“.

در تهران، اهواز و ملایر شعار علیه آخوند لاریجانی رئیس قوه قضاییه رژیم با این شعار که ”لاریجانی قاضیه با دزدها همبازیه.“ به اوج خودش رسید.

در 4آذر تظاهرکنندگان جلو صدا و سیمای رژیم با شعار «نترسید نترسید، ما همه باهم هستیم“ اتحادشان را علیه رژیم به نمایش گذاشتند و...

در وحشت از این تظاهرات و شعارهای سیاسی ضد نظام است که پاسدار اشتری با نگرانی از یک وحشت بزرگتر یعنی خیزش و قیام که سران و مهره‌های رژیم به کرات از آن به‌عنوان ”فتنه“ نام می برند، و در وحشت از شرایطی که منجر به قیامی مشابه قیام سال 88 شود، به تهدید روی آورده است.

پیش از این نیز اشتری و امام جمعه‌های خامنه‌ای در شهرهای مختلف و به‌ویژه در تهران نسبت به همین هنجارشکنان هشدار داده‌اند. و تهدید را سرپوش نگرانی و ترس خودشان کرده‌اند

اما این مردم عاصی از نظام ولایت و هنجار شکنان و مخلان امنیت نظام! تابه‌حال وقعی به هارت و پورتهای آنها نگذاشتند و ترفندهای رژیم برای سرکوب را به پشیزی نگرفته‌اند و روی احقاق حقوق حقه خود تأکید کرده‌اند. و این عامل وحشت مضاعف رژیم شده است. رژیمی که توان پاسخگویی به خواستهای غارت‌شدگان مالی ندارد و باز هم مثل همیشه ناچار چنگ و دندان نشان می‌دهد. ولی مردم جان به لب آمده چه چیزی دارند که برای از دست دادنش ترس و نگرانی داشته باشند؟.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4e565af6-4c85-42d4-bc06-fc9dab3c67c0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات