728 x 90

تو از کجا نون می‌خوری؟

   حسن روحانی سرقبرخمینی
حسن روحانی سرقبرخمینی
(بودجه 97 به زبان ساده – ق 2)
روحانی در آخرین روزهای دهه دوم آذر 96، لایحه بودجه سال 97 را تقدیم مجلس کرد.
خواندن این لایحه دل شیر می‌خواهد و اعصاب پلنگ!
در نوشته دیروز بودجه معصومه ابتکار را دیدیم با گزارشهای 40تا 70میلیون تومانی اش!
امروز می‌رسیم به بازماندگان خمینی!
در این لایحه، خیلی روشن نوشته شده که برای قبر و سایت خمینی و جشن تولد و مرگ او و سایر ملحقات و مخلفاتش، هزاران میلیارد تومان پول اختصاص داده شده!
اول عدد و رقم‌ها را نگاه کنید و عنداللزوم برای خواندن آنها با یک دکترای ریاضی مشورت کنید، چون حقیقتاً خواندن بعضی از این عدد‌ها کار حضرت فیل است. (منبع اطلاعات زیر، لایحه بودجه روحانی است که عینا درج می‌شوند)

بودجه مؤسسه نشر و تنظیم آثار امام 71میلیارد و 342میلیون و 200هزار تومان.
پرتال امام خمینی: ۵میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان.
آستان امام خمینی: ۱۸میلیارد تومان.
برنامه حمایت از فعالیت‌های تجلیل از امام خمینی: ۱۸میلیارد تومان.
اداره امور حرم و ارائه خدمات به زائران: ۹میلیارد تومان.
مراسم سالگرد ارتحال: ۹میلیارد تومان.

یعنی سرجمع و بدون احتساب خرده ریزها! بیشتر از 131میلیارد تومان به حسن خمینی داده می‌شود که قبر پدر و پدر بزرگش را بچرخاند، برایشان سالی یکبار مراسم بگیرد، از آنها تجلیل کند! جارو پارو کردن قبرها و... .. آنها را رتق و فتق کند و کتابهای خمینی را آنجا بگذارد و با یک سایت هم که در لایحه بودجه به اسم پرتال امام خمینی! محور بندی شده، آلودگی فرهنگی ایجاد کند.

البته از همان روز 20آذر به این طرف، سر و صدای مردم بلند شده و کل نظام با رهبر و رئیس‌جمهور و بقایای خمینی را آماج حملات تلخ و شیرین خود قرار داده‌اند! آنهم در مملکتی که همین الآن یک استان تقریباً 2میلیون نفری‌اش (کرمانشاه) زلزله‌زده است و مردم حتی سرپناه برای حفظ خود از سرمای سیاه زمستان منطقه را ندارند!

به هر حال حرفهای مردم به جایی رسیده که حسن خمینی ناگزیر از موضعگیری شد و روز 21آذر طاقت نیاورد و در سایتش نوشت:
«هفته آینده دوستان دست‌اندرکار در مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام، به‌صورت جزیی، بخشهای مختلف مربوطه را توضیح می‌دهند».

و بعد هم در جواب یکی از کاربران شبکه‌های اجتماعی که خطاب به وی نوشته بود «آن پرتال خمینی را نه با 5میلیارد و 700میلیون تومان بلکه با 5درصد این رقم هم می‌شود اداره کرد» گفت از جزییات اطلاع نداری!

اما شاه بیت حرف حسن خمینی آنجاست که دست روی نقطه حساس حرفهای مردم گذاشته و نوشته: «دوستان عزیز بدانید من و اعضای بیت امام تاکنون از مؤسسه و حرم امام حقوق نگرفته‌ایم و ریالی از این بودجه جز در مسیر اهداف عمومی خرج نمی‌شود و ذره‌یی از آن به مصرف شخصی نمی‌رسد».

البته سیدحسن بهتر بود همزمان توضیح می‌داد که الآن در کدام اداره یا شرکت یا کارخانه یا بقالی کار می‌کند؟ چقدر حقوق می‌گیرد؟ و خلاصه از کجا نان می‌خورد؟ خرج و مخارج دم و دستگاه شاهانه خودش و آن سیدعلی از کجا تأمین می‌شود!

آنهم در مملکتی که کارگرانش با روزی 18ساعت کار هم توان تأمین مخارج زندگی خود را ندارند و حتی حقوق حقه خودشان را هم نمی‌توانند گاه تا 10- 15ماه بعد دریافت کنند!

کارگران و کارمندان و بازنشستگانی که حق دارند سؤال کنند: اگه بودجه مملکتو غارت نمی‌کنید؟! پس لطفاً بگو حاجی! این پولها کجا میرن!؟

پایان
... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4f370f15-dfa5-494f-a2d6-f21e49e7f49a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات