728 x 90

حملهٔ تروریستی رژیم آخوندی در سوئد

سخن روز
سخن روز

مزدوران اطلاعات رژیم آخوندی، ساختمان یک انجمن هوادار مجاهدین در سوئد را با پرتاب چند کوکتل آتش‌زا مورد حمله قرار دادند. دبیرخانهٔ شورای ملی مقاومت ایران، اطلاعیه‌یی در این باره صادر کرد. در این اطلاعیه آمده است:

«عوامل اطلاعات رژیم آخوندی در نخستین اقدام تروریستی علیه سازمان مجاهدین خلق ایران پس از ریاست‌جمهوری پزشکیان، ساعت ۳بامداد دوشنبه ۱۹ شهریور ساختمان یک انجمن هوادار این سازمان را در منطقه اسپونگا در شمال استکهلم با چند کوکتل مورد حمله قرار دادند. چند پنجره ساختمان شکسته شد و دیواره بیرونی ساختمان آتش گرفت. آتش توسط ساکنان ساختمان خاموش گردید و پلیس بلادرنگ در محل حاضر شد. در جریان این حمله تروریستی به‌کسی آسیبی نرسید. در ماه‌های گذشته مزدوران اطلاعات شیشه خودروی خانم گیسو شاکری هنرمند مقاومت و شماری از هواداران مجاهدین را شکسته و به‌آن خسارت وارد کرده بودند. آنها قبلاً نامه‌های تهدیدآمیز از سوی مزدوران دریافت کرده بودند».

اطلاعیه می‌افزاید که مقاومت ایران از دولت، پلیس و قضاییه سوئد خواهان دستگیری عاملان و آمران این عملیات تروریستی و محاکمه آنان و انتشار و افشای همهٔ جزئیات و اسناد برای اطلاع عموم است. سفارتها و نمایندگی‌های رسمی و غیررسمی رژیم آخوندی و مأموران اطلاعات و سپاه پاسداران در کشورهای اروپایی دست‌اندرکار طراحی و اجرای عملیات تروریستی هستند. تعطیل این مراکز و اخراج مأموران و مزدوران یک اقدام ضروری برای مقابله با تروریسم و تأمین امنیت به‌ویژه در مورد پناهندگان ایرانی است.

طی دو سال گذشته رژیم آخوندی بارها به این‌گونه اقدامات تروریستی در کشورهای مختلف اروپایی دست‌زده است.

سال گذشته در روزهای ۱۰خرداد و ۲۱خرداد یک ساختمان متعلق به‌پشتیبانان شورای ملی مقاومت ایران در شمال پاریس، دو بار با شلیک ۶ گلوله و مواد آتش‌زا مورد حمله قرار گرفت.

طی یک حملهٔ تروریستی دیگر، در ۱۳آذر ۱۴۰۲ دفتر شورای ملی مقاومت در برلین با کوکتل و مواد آتش‌زا مورد حمله تروریستها قرار گرفت و همزمان مقاومت ایران از دولت، پلیس و قضاییه آلمان خواهان دستگیری عاملان و آمران این عملیات تروریستی و محاکمه آنان و انتشار و افشای همهٔ جزئیات و اسناد برای اطلاع عموم شد.

در ۱۸آبان ۱۴۰۲ فاشیسم دینی و وزارت اطلاعات بدنام آن پروفسور آلخو ویدال کوادراس نایب‌رئیس پارلمان اروپا (به‌مدت ۱۵سال) و از برجسته‌ترین حامیان مقاومت ایران را توسط تروریستهای مزدور خود در روز روشن در مادرید مورد سوءقصد قرار داد.

پروفسور ویدال کوآدراس بلافاصله پس از این حمله رژیم آخوندی را عامل این حمله معرفی کرد. متعاقباً با دستگیری ۳نفر افراد مرتبط با این حمله، روزنامهٔ تایمز لندن (۳۰ آبان ۱۴۰۲) به‌نقل از رسانه‌های اسپانیایی نوشت: «پلیس وجود به‌اصطلاح ”ردپای ایرانی“ را تأیید کرده است که نشان می‌دهد این حمله به‌دلیل رابطه قربانی با مخالفان ایرانی صورت گرفته است».

در همین هفته، اشپیگل آلمان (۱۵شهریور۴۰۳) در مطلبی پیرامون استخدام جنایتکاران توسط رژیم ایران در اروپا نوشت: «رژیم ایران در حال دنبال کردن یک استراتژی گسترده برای جذب شبکه‌های جنایتکار برای ترور دولتی در غرب است».

اشپیگل در بخش دیگری از این مطلب با اشاره به توطئهٔ بمب‌گذاری در گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس توسط دیپلمات تروریست بمب‌گذار حکومت آخوندی اسدالله اسدی، افزود: در سال۲۰۱۸، یک دیپلمات رژیم ایران در آلمان دستگیر شد. او یک حمله بمب‌گذاری علیه نشست اعضای اپوزیسیون ایران در نزدیکی پاریس آماده کرده بود.

اسدلله اسدی که به‌خاطر این توطئه تروریستی در بلژیک به ۲۰سال حبس محکوم شد، در حالی که مأمور رسمی و در حال کار رژیم در سفارت آخوندی در وین بود این توطئه را دنبال می‌کرد. اسدی بمب ساخته شده توسط وزارت اطلاعات در تهران را با استفاده از چمدان دیپلماتیک در هواپیمای مسافربری به اتریش منتقل کرد و با عبور آن از خاک آلمان در لوکزامبورک به دو مزدور دیگر تحویل داد.

این رخدادها نشان می‌دهد که رژیم آخوندی از مراکز دیپلماتیک خود برای اقدامات تروریستی و استخدام و به کارگیری تروریستها استفاده می‌کند. بنابراین، تنها پاسخ شایسته و ضروری به این رژیم هم‌چنان که مقاومت ایران پیوسته تأکید کرده، تعطیل مراکز رژیم و اخراج مأموران و مزدوران این رژیم است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/13ed7dd3-2295-48f5-aaa1-c2fa85635b39"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات