728 x 90

همسرکشی و برملا شدن گنداب جنایت و توطئه در رژیم

نجفی
نجفی

یک هفته پس از اظهارات خامنه‌ای در مورد زمینه‌سازی یک پایگی و روی کار آوردن دولت حزب‌اللهی. قتل همسر محمدعلی نجفی وزیر پر سابقه رژیم از باند اصلاح‌طلب و نقش اطلاعات آخوندی و اطلاعات سپاه پاسداران در این جریان، عمق بحران سرنگونی و ابعاد جدیدی از جنایتکاری و دسیسه‌چینی باندها علیه یکدیگر را در جنگ گرگهای حاکم را به نمایش گذاشت. این رسوایی جدید که رژیم را تکان داده و بحران درونی رژیم را به‌طور بی‌سابقه‌یی تشدید کرده، تا همین جا پیامدهای گسترده‌یی داشته است.

 پخش صحنه‌های مختلف از معرفی و دستگیری نجفی و بازجویی از او تا نشان‌دادن کلت و شمردن فشنگهای آن توسط مأمور اطلاعاتی در نقش گزارشگر و پخش مهندسی شدهٔ این صحنه‌ها از تلویزیون رژیم که یک فیلم سینمایی را تداعی می‌کرد، سؤالات و ابهامات زیادی در این جریان به وجود آورده است.

تلویزیون رژیم ـ ۷خرداد ۹۸: خبرنگار: «خوب ببینید در اداره آگاهی هستیم خیابان وحدت اسلامی ساعت هفت بعد ازظهر امروز بود که آقای نجفی قاتل همسر دومشان، خودشان را به اداره آگاهی معرفی کردند و هم‌اکنون برای توضیحاتی سردار لطفی رئیس آگاهی و کارشناسانشان هستند

خوب این کلتی هستش که آقای نجفی با آن همسر دومشان را به‌قتل رسانده ۱۳تیر توش بوده ۱-۲-۳-۴-۵-۶-۷-۸پنج تا شلیک کرده که از پنج تیر ۲تیر به فرد مقتوله خورده و ۳تیر هم به دیوار خورده است».

نجفی: «امروز که این دعواهای دو سه روز اخیر بالا گرفت من یک مقداری عصبانی شدم اسلحه را بردم ایشون رفتند حمام من هم پشت سرشان بیشتر برای این‌که یک حالت ترساندن و اینها باشه و اسلحه را نشانشان دادم و گفتم می‌خواهی این بحث را تمام کنی یا نه؟ ایشون هول شدند و تقریباً با من گلاویز شدن هنوز توی وان نرفته بودند خودشان را انداختند روی من که اسلحه در واقع آماده بود».

خبرنگار: «... بهتر نبود شکایت می‌کردید از این موضوع؟ »

نجفی: «حتماً بهتر بود ولی حقیقتش در طول یک‌سال گذشته راه‌های مختلفی را طی کردم بارها به ایشون پیشنهاد طلاق با توافق را دادم خوب ایشون قبول نمی‌کردند بنا بدلایل خودشان ایشون حاضر نشدند و روحیه خاصی داشتند متأسفانه آن روحیه باعث شد که من هم دچار یک همچین اشتباهی بشوم ایشون هم جانشان را از دست بدهند».

ساعتهایی پس از وقوع این جنایت، چند تن از مهره‌های باند مغلوب رژیم به تلویح و تصریح از گرفتار شدن نجفی در تله اطلاعات سپاه پاسداران که ریاست آن را آخوند طائب برعهده‌ دارد، خبر دادند.

کرباسچی، شهردار سابق تهران و رئیس باند کارگزاران در پیامی نوشت: ماهیت تأسف‌بار حادثه قتل میترا استاد هر چه باشد نمی‌توان مسئولیت کسانی که دو سال قبل به‌رغم اصرار و تذکر دلسوزان و مراکز مسئول، این چاه ویل را برای اصلاحات و نجفی حفر کردند، نادیده گرفت.

علی شکوری راد از مهره‌های باند اصلاح‌طلب و رئیس به‌اصطلاح حزب اتحاد ملت نیز نوشت: «سرنوشت محمدعلی نجفی وضعیت بیرون‌زده مجموعه تعارضات ایدئولوژیک، اخلاقی، سیاسی، اجتماعی، مدیریتی و امنیتی کشور و جامعه و غرقابی‌ست که همه در آن گرفتارند. اما عجیب فوران رذالت کسانی‌ست که در این تراژدی اسب خود را نعل کرده و بر نعش شرف خویش می‌تازند. به چه سرنوشتی برای خود دل‌خوشند!؟»

گفته می‌شود که توطئه و دام‌گذاری برای نجفی هنگامی که وی به‌عنوان شهردار تهران شروع به برملا کردن دزدیهای میلیاردی که در زمان شهردار قبلی پاسدار قالیباف صورت گرفته بود، در دستور وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه پاسداران قرار گرفته است:

نجفی در همان زمان پست شهرداری تهران گفته بود «قراردادی با یک فردی در دانشگاه پلیس بسته شده به‌مبلغ یک میلیارد تومان برای تدوین شاخص ارزیابی عملکرد؛ تدوین شاخص ارزیابی عمکرد. ایشون هم بعد از مدتی یه گزارشی داده که شاید ارزش کارشناسی‌اش ۱۰میلیون تومان هم نباشه»

گفته می‌شود که نجفی پس از این فاش‌گویی بر اثر فشارهای نامریی خانه‌نشین شد و بعد از دو ماه هم به بهانهٔ بیماری از سمت خود استعفا کرد. همچنین گفته می‌شود که علت واقعی ارتباط او با مقتول میترا استاد بود که بعد نجفی ناچار شد با او رسماً ازدواج کند. و به این ترتیب در دام محکمتری گرفتار شد که نهایت آن به‌قتل منجر شد. اما به‌نظر می‌رسد این تنها باز شدن سر کلاف توطئه و جنایت در این رژیم سراپا فاسد در گرداب سرنگونی است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a81425d6-f991-47e7-8980-9c1895cbe1be"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات