728 x 90

نوزادانی که گورزاد می‌شوند!

نوزادان پیش فروش شده
نوزادان پیش فروش شده
۴درصد از همه چیز برخوردارن و ۹۶ درصد در فقر و نابرابری دست و پا می‌زنند. این آماری است که پاسدار قالیباف در نمایش انتخابات رژیم چند بار گفت. اما فقر جلوه‌ّهای مختلفی دارد. یکی از سیاهترین بخش فقر که جلوه‌ای دیگر از نظام تبهکار ولایت فقیه است، گسترش فروش کودکان و کودکان معتاد است.
معصومیت نوزادان هم مانع از این نمی‌شود که در این رژیم پرپر نشوند.

حسین اسد بیگی رئیس اورژانس اجتماعی رژیم اعلام کرد در 9ماهه نخست سال گذشته، ۷۸۰ نوزاد و کودک مسموم‌شده با مواد مخدر در کشور شناسایی شدند. که 400تن از این کودکان با مسمومیت مواد مخدر به دنیا آمده‌اند. (سایت حکومتی فردا 20خرداد 95)

البته سایت حکومتی فردا نوشت روزانه 4 کودک معتاد در تهران به دنیا می‌آید. که سالانه 1460 کودک معتاد می‌شود، صرف‌نظر از این که، آمارهای واقعی بسیار بالاتر از این موارد است اما این مهرة‌ رژیم با بکار گیری کلمه مسمومیت به‌جای اعتیاد می‌خواهد که بار این مسأله را کاهش بدهد.
اما دردهای این غنچه‌های نشکفته فقط به این موضوع ختم نمی‌شود.

روزنامه حکومتی آرمان 14اسفند 95 به‌نقل از علی اکبر سیاری معاون وزیر بهداشت رژیم نوشت: «در ایران سالانه ۱۵هزار نوزاد می‌میرند و این به‌معنای آن است که به ازای هر هزار تولد زنده ۱۰ نوزاد ایرانی جان خود را از دست می‌دهند. که این میزان 5 برابر کشورهای پیشرفته است.
اما دردناک‌تر این‌که تعدادی از نوزادان وقتی سالم هم به دنیا می‌آیند سر از سطل‌های زباله در می‌آورند و در خیابانها رها می‌شوند».

خبرگزاری حکومتی ایرنا در این باره نوشت: «نهادهای متولی هم نوزاد یک روزه را رها کردند، و به‌رغم دستور تلفنی دادستانی مبنی بر انتقال نوزاد به مراکز نگهداری ویژه هنوز هیچ‌یک از نهادهای متولی این نوزاد را نپذیرفته‌اند. البته در مورد کودکان سرراهی هیچ آمار دقیقی وجود ندارد».

یکی دیگر از مصیبتها برای نوزادان میهنمان فروش نوزادان است حتی نوزادانی که به دنیا نیامده‌اند، این موضوع آن‌قدر گسترش پیدا کرده که یک کارگزار رژیم به نام فاطمه دانشور عضو شورای شهر رژیم در تهران هم به آن اعتراف کرد و گفت که نوزادان دختر گران‌تر از نوزادان پسر به فروش می‌رسند.،

در مقابل حاکمیت شوم ولایت فقیه ثروت و هستی کشورمان را در جنگهای سوریه و عراق و منطقه و جیبهای گشاد آخوندها و فرزندان و مزدورانشان، بر باد می‌دهد و باقی مانده آن هم صرف سرکوب داخل و جیب آقازاده‌ها می‌شود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/408b2f99-afa4-4a8d-a965-d1b0cf2fe11f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات